• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van vivaro naar astra

Mijn nieuwe aanwinst. king:

GroteFoto-AR6HR78J.jpg

GroteFoto-3MKYMZ4G.jpg

Ganz original :wub

Bedankt Zetos,

Jouw auto ziet er ook erg sjiek uit. Het is dat ik in het verleden duizend'n euro's in styling heb gestoken bij een BMW, en liever niet meer het hele gedoe wil gaan herhalen. Want dat proces houdt gewoon nooit op :hmmz.

Foto-A44PUU6I.jpg

In de planning zijn wel nog wat kleine dingen zoals een rvs uitlaat systeem,metertjes,velgen,en dan uiteindelijk een keer chiptuning. maar that's it...;)

origineel gepost door vrossi

Bedankt Zetos,

Jouw auto ziet er ook erg sjiek uit. Het is dat ik in het verleden duizend'n euro's in styling heb gestoken bij een BMW, en liever niet meer het hele gedoe wil gaan herhalen. Want dat proces houdt gewoon nooit op :hmmz.

In de planning zijn wel nog wat kleine dingen zoals een rvs uitlaat systeem,metertjes,velgen,en dan uiteindelijk een keer chiptuning. maar that's it...;)

Daar begint het bij :D;) en voor je het weet ben je weer druk met verbouwen hoor ;)

Mooie wagen hoor! Kun je zeker mee voor de dag komen. Alleen niet helemaal origineel zoals je zegt hoor. Grill en velgen zijn niet standaard en volgens mij de koplampen ook niet. Maar blijft wel een mooi geheel zo! Veel plezier ermee.

Duizenden euro's kun je ook in je Astra kwijt , hoor.:D

Het valt alleen niet mee om op tijd te stoppen :mad: (gebeurt mij ook altijd)

Teveel auto liefhebber , he. :thumbup

Haha ja idd teveel liefhebber, laten we het daar maar op houden:thumbup

De grille is ook niet origineel,dat klopt

De velgen zijn van OPC vind ze zelf alleen niet erg bijzonder.

De koplampen weet ik echt niet of het nou origineel is of niet. Maar vind ze wel erg mooi om te zien :)

Hey Vrossi,

Haha jah idd hobby's kosten nu eenmaal een hoop.

Maar je koplampen zijn niet de originelen van de astra.

Maar ehh het begint altijd met de kleine dingentjes en voordat je het weet heb je een stage 3 astra voorzien van grootere intercooler LEH turbo LEH injectoren en een custom map en rij je rond met 300 pk:D

hahaha.

Toen ik deze auto kocht was die al stage 2 maar ik wou tog naar stage 3 maar jah ben nu weer stage 1,5:S

ja oftewel werk*en* voor niks.:angel

Maar aan de andere kant, ik ben net terug na een leuke aanvaring met een 328i :thumbdown enuh dat smaakt naar meer. :wors

shit daar heb je het al

haha ja dat kun je wel zeggen, en wat voelt dat goed zeg.

Ik heb dan ook besloten om er wel wat meer aan te gaan doen.

dat heb ik ook niet erg lang volgehouden haha

De planning ziet er ongv zo uit.

* uitlaat van Eps (heb ik zelf zeer goede ervaring mee)

Een systeem bestaande uit een downpipe met sportkatalysator, middendemper en einddemper bedraagt de richtprijs € 1900 a 1950 inclusief BTW en montage .

* Leh Turbo

* Eds Phase 1

* Sport koppeling raden ze aan vanaf bj 2004

* Team Dynamics velgen

* Light Titanium raam coating

* Irmscher Grille

nog gevraagd.. tips en advies ;)

Heeft niet erg lang geduurd ja , ik ben wat dat betreft hetzelfde.

Een alternatief voor je uilaat is misschien een Friederichs systeem

(via Klasen Motorsport) heb je een extra dik (76 mm) volledig RVS

gepolijst systeem downpipe sportcat (200 cell) midden , einddempers

EEG geluidgekeurd voor 1250 E als je het zelf eronderzet wat goed te

doen is (met een brug het beste natuurlijk)

En is ook nog eens een stuk lichter dan het orginele systeem.

Ok klinkt interessant alleen paar kleine puntjes.

Ik zal dan een brug moeten huren,maar dat is op zich geen probleem.monteren is prima als er geen laswerk aan te pas komt, en dat is volgens mij wel het geval.en als laatste het geluid, ik weet niet hoe deze klinkt maar het hoeft van mij niet op een dtm'er te lijken gewoon beschaafd sportief.;)

enne ik denk dat we wel nooit wijzer zullen worden :D

Een systeem bestaande uit een downpipe met sportkatalysator, middendemper en einddemper bedraagt de richtprijs € 1900 a 1950 inclusief BTW en montage.

Dat is echt gestoord duur ! !

Ok klinkt interessant alleen paar kleine puntjes.

Ik zal dan een brug moeten huren,maar dat is op zich geen probleem.monteren is prima als er geen laswerk aan te pas komt, en dat is volgens mij wel het geval.en als laatste het geluid, ik weet niet hoe deze klinkt maar het hoeft van mij niet op een dtm'er te lijken gewoon beschaafd sportief.;)

enne ik denk dat we wel nooit wijzer zullen worden :D

Brug is idd. wel handig , maar mischien is er lid met zo'n ding bij jou in de buurt (oproep plaatsen)ik heb er bv wel 1.

De Friedrichs uitlaat is geheel in elkaar te schuiven en vast te schroeven en behoort NIET gelast te worden.

Succes en groet

haha ja dat kun je wel zeggen, en wat voelt dat goed zeg.

Ik heb dan ook besloten om er wel wat meer aan te gaan doen.

dat heb ik ook niet erg lang volgehouden haha

De planning ziet er ongv zo uit.

* uitlaat van Eps (heb ik zelf zeer goede ervaring mee)

Een systeem bestaande uit een downpipe met sportkatalysator, middendemper en einddemper bedraagt de richtprijs € 1900 a 1950 inclusief BTW en montage .

* Leh Turbo

* Eds Phase 1

* Sport koppeling raden ze aan vanaf bj 2004

* Team Dynamics velgen

* Light Titanium raam coating

* Irmscher Grille

nog gevraagd.. tips en advies ;)

Hahaha zie hier begint het al maar ik zou als je rvs pijp eronder heb lekker voor een custom map gaan en niet voor een standaart stage 1 map.

Ok duidelijk,

enuh voor ik hier weer een hele rel veroorzaak, zou vdb dit ook goed kunnen doen? meine deutsch is nicht zo gut:(

Terug
Naar boven