• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Van wie is deze dan?

origineel gepost door stoppelflieger

Lees dit maar eens door...

Ik weet er het fijne niet van maar ik heb voor de moderators het stuk voor de helft hebben ingekort alles gelezen..

Boeit me verder ook geen reet,ik ben gelukkig geen gedupeerde...

Ja maar dit is gewoon gelul want dat is hier op dit forum opgelost!!

Met de mods erbij en die chip heeft dat hier gepost,en Robbies heeft dat netjes betaald.

Dus geen halve waarheden vertellen.!!!!!!!!!!!!!

Iedereen gooit met namen en verhalen, zonder details te weten.

3 eenheid

informatie moet juist zijn

informatie moet compleet zijn

informatie moet op tijd zijn

en dan kun je iets zeggen!! en anders niet

En er zijn mensen die geloven alles wat ze horen, en er zijn ook mensen die geloven maar half wat ze zien,kijken wie het verste komt!

origineel gepost door Andre Botter

Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen van kronenburg.:hmmz

Wat heeft die hier mee te maken??

Die Astra staat bij KMS en het blok heeft Robbies bij KMS in elkaar gezet thats it

Ik hoor ook van alles en als je er dan verder op ingaat dan is het allemaal slap geklets, net als hierboven!

Feiten moeten we hebben!!

Originally posted by geert666

origineel gepost door Andre Botter

Ik hoor bijna alleen maar slechte verhalen van kronenburg.:hmmz

Wat heeft die hier mee te maken??

Die Astra staat bij KMS en het blok heeft Robbies bij KMS in elkaar gezet thats it

Ik hoor ook van alles en als je er dan verder op ingaat dan is het allemaal slap geklets, net als hierboven!

Feiten moeten we hebben!!

Wat ik wil hebben is Robbies bak en sper. Hij gebruikt em toch niet nou ;)

origineel gepost door geert666

origineel gepost door chucky66

blijft een laai lichter die John

en waarom dan?

om de hele simpele reden dan hun zich verschuilen achter afspraken.

ik en wel meer mensen die ik ken hebben een motor bij hem laten bouwen.

als je dan afspraken maakt over ik wil goede zuigers sterke lagers scherpe nokken assen enz.

en de motor is klaar en je vraagt welke zuigers,nokken assen er in zitten dan krijg je van John een antwoord waar je niks mee kan.

een antwoord als je uh iets van straat serie nokken en zuigers uit duitsland{ja van risse en die komen van een man uit de hoek van den haag via engeland }

mijn eerste motor liet na 1700 km echt in elkaar met van dag 3 dat ik er mee reed alleen maar olie druk problemen.

bleek een OUDE olie pomp in te zitten.

nou als je €4000,- betaald met inruil eigen c20xe voor revicie

mag je toch minimaal verwachten dat er een NIEUWE olie pomp in komt.

en dan na bouwen van weer een andere motor nog knaken van mij willen hebben omdat hij eerst probeerde mij de schuld te geven.

mijn maat heeft in de zelfde tijd ook een motor laten bouwen en had alleen maar problemen het afstelling van de kms.

maar volgens John lag het daar niet aan.

het lag eerst aan het contact slot,daarna aan brandstof pomp toen aan zijn relais.

veel belovende pk's als je een ander lucht filtebak maakt voor de TB'S krijg je zo maar 15 tot 20 pk winst.

mooi niet dus maar wel bij het afstellen een nieuwe kms snel er in proppen daarna waren zijn problemen over.....

maar wel veel geld extra uit gegeven om niks.

laatst iemand met een NIEUWE motor.

hij liet hem daar afstellen zegt tegen johan , he maat motor is nieuw moet nog inlopen dus uitkijken.

ding volgas op de bank .....jaja loopt kapot.

en je raad het al ..........niet kronenburg zijn schuld.

vroeger het hele forum van vw kwam daar ...hebben veel van dit soort problemen gehad ....komen daar niet meer.

dus niks uit de lucht gegrepen.....pure ervaring.

en ga ze nu niet verdedigen.

toen ik daar een keer was lachte John mij uit dat ik naar DDV ging om mijn TB'S te kopen met een DTA en het daar liet afstellen.

hij zij zet je navigatie maar aan je zal er nog vaak komen.

nou mijn maat met zijn problemen is daar een keer of 5/6 geweest ik maar 2 keer bij dennis.

KRONENBURG IS GEWOON EEN LUL ALS HET OM PARTICULIER WERK GAAT

andere projecten zijn sponser werk die kijken niet op 10.000 eurie .........IK WEL

Ja dat is klote allemaal. Ik heb er zelf nu goede ervaring mee. Maar ik heb alleen de bewerkingen er laten doen en dat is gewoon super gedaan. Dus ik kan zien wat er allemaal gedaan is.

Maar lijkt me idd klote om er later achter te komen dat er verkeerde spullen in je blok zitten. Ik ben er trouwens wel met een collega geweest die John goed kent dat scheelt misschien ook.

origineel gepost door geert666

origineel gepost door stoppelflieger

Lees dit maar eens door...

Ik weet er het fijne niet van maar ik heb voor de moderators het stuk voor de helft hebben ingekort alles gelezen..

Boeit me verder ook geen reet,ik ben gelukkig geen gedupeerde...

Ja maar dit is gewoon gelul want dat is hier op dit forum opgelost!!

Met de mods erbij en die chip heeft dat hier gepost,en Robbies heeft dat netjes betaald.

Dus geen halve waarheden vertellen.!!!!!!!!!!!!!

Iedereen gooit met namen en verhalen, zonder details te weten.

3 eenheid

informatie moet juist zijn

informatie moet compleet zijn

informatie moet op tijd zijn

en dan kun je iets zeggen!! en anders niet

En er zijn mensen die geloven alles wat ze horen, en er zijn ook mensen die geloven maar half wat ze zien,kijken wie het verste komt!

Beste geert,

nogmaals het boeit me verders geen reet hoe of wat...

Feit is wel dat als er "hulp"van derde aan te pas moet komen om een paar honderd euro terug te krijgen is een slechte zaak.

Thats al....

En verder wil ik het hierbij laten...

Terug
Naar boven