• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van wie was deze bastos manta....????Nu van D-lover :-)

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door Manta 24V

Ding heeft ook een tydje in Dan ham - Marle - Hoge hexel ofzo gereden. Kwam dat ding geregeld tegen hierzo;):thumbup

kwam uit vroomshoop

z,n broer had ook ooit n manta

die toen gerestaureerd was

en bij de spuiter stond

toen is die spuiterij afgebrand incl die manta

ik heb toen van hun een heel mooi i200 interieur gekocht

en nog veeeel meer delen

dat interieur staat nu nog steeds in mijn manta

de jonge die deze rood witte later had

had ten tijde van die brand

net zijn manta tegen een boom gereden

beide broers waren de manta,s even zat

hele verhaal heeft in t clubblad gestaan;)zo,n 10jaar geleden

en via dat clubblad heb ik ze opgespoort en eigenlijk alles wat ze van manta hadden overgenomen

later heeft die ene broer dus deze rood witte gehad

(toch weer manta)

en zelfs wel weer onderdelen bij mij opgehaald;):thumbup

klopt idd,de eigenaar van de afgebrande manta was in die tijd een collega van mij(was erg ontdaan van de brand)

en deze manta (de rood witte) heeft ook schade gehad.

was in de nacht iemand opgeklapt,toen was wiljan er ook klaar mee.

dus ken de jongens heel goed.

ik heb de achterbumper haha met schade :angel

en ben der al een keer op te koop geweest in het najaar van 2000 volgens mij, toen stond ie te koop bij het oude terrein van Lenferink auto's die nu in Almelo zit, zat destijds in geesteren, hij wou er toen nog knap geld voor hebben, ik meen rond de 3500 gulden

origineel gepost door city77

en ben der al een keer op te koop geweest in het najaar van 2000 volgens mij, toen stond ie te koop bij het oude terrein van Lenferink auto's die nu in Almelo zit, zat destijds in geesteren, hij wou er toen nog knap geld voor hebben, ik meen rond de 3500 gulden

dat was nu een schijntje geweest in euries:jerry:jerry

origineel gepost door Kermitkiller

origineel gepost door city77

dat was nu een schijntje geweest in euries:jerry:jerry

ik heb toen een witte manta GSI gekocht in zeer nette steet voor 1000 gulden dus ik vond toen 3500 voor die rood/witte knap geld ;)

wat leuk om mijn oude manta weer tegen te komen. ik hoorde dat hij op opelforem stond en ben eens gaan kijken.

de auto heb ik destijds weg gedaan, omdat een of andere dronken bestuurder hem had aangereden (rechts achter) en niet was gestopt.

ik baalde daar zo erg van dat ik besloot hem weg te doen.:(

helaas heeft de eigenaar na mij er niet goed voor gezorgd want toen ik de manta aan hem verkocht was hij in perfecte staat (afgezien van de achterkant dan).

ik heb hem ook bij rb auto's zien staan en heb er nog over gedacht om hem terug te kopen, maar helaas heeft de eigenaar na mij hem zo ver*** en dat vond ik toch erg jammer:swear

:P aaaah een vorige eigenaar....... ja beestje heeft wel aandacht nodig gehad....

veel roest tegengekomen onderhuids......

veel uren aan gelast ondertussen word volledig opnieuw gespoten...komt wel naakt binnen met rolkooi en ander kleurtje

hoeveel km's heeft dit beestje eigenlijk al gelopen want er staat op de teller 75000 maar of dit 275 of 375000 is weet ik niet :jerry

toen ik em voor het eerst zag bij lenferink zei die kerel tegen mij dat ie net een ton had gedraaid, teller stond op 11000 ofzo

ik heb een papiertje gevonden van toen hij in 91 uit duistland kwam en dacht dat die toen al 110000km had......

Terug
Naar boven