• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

van xe naar let project

wat je ook kan doen is het tandwiel om laten booren

heb ik ook laten doen en je hoeft alleen maar inlaat nokken as van een xe er in tedoen

@louwe 16 klepper wrote:@Laserlite wrote:@Fearless wrote:Ze stonden zo lang te koop, had er bijna lampen van gemaakt voor op het nachtkastje....maar had een hoop oud ijzer dus die troep er maar bij gegooid. Mischien als je in epe op de ijzerbult kijkt dat je ze ziet liggen :D

Ik had laatst op een setje geboden op Marktplaats. Verkoper vroeg er 20 euro voor en had 10 geboden, maar geen reactie :jerry

die verkoper had ik kunnen zijn

want voor een bod van maar 10 euro had ik ze ook net zo lief bij oud ijzer gesmeten

ik vraag nooit de hoofdprijs als ik wat tekoop aanbied

maar sommige bieden zolaag daar reageer ik niet eens op

zal fearless wel net zo gedacht hebben ;)

Haha kreeg gisteravond van Fearless een mailtje dat als ie ze nog had ik ze voor een tientje kon meekrijgen :thumb

Maar Ontopic

Het schiet al aardig op zeg :D

ik denk ook dat het licht hoe je er mee omgaat hoor

ik heb zelf een c kadett die in ombouw is naar c20let het probleem is iedereen zegt wat anders zal wel goed komen denk ik

welke kop ga je gebruiken

Dat denk ik ook gewoon netje warm rijden en af laten koelen

Ook voor de kop belangrijk heb een 700 kop maar nog nooit problemen gehad

Ook vrienden van me met 400 of 700 kop nog nooit problemen gehad

Dus dat komt wel goed

kleine update>

turbo in en uitlaat flenzen van compressor huis zijn klaar

20120728_110142.jpg

20120728_110148.jpg

20120728_110153.jpg

zelf gemaakt best aardig gelukt met rubber O-ring zodat ik geen pakkingen nodig heb

@Fearless wrote:Gewoon netjes op kenteken zetten en de plaat normaal er op. Niks aan de hand dan. :thumbup

dan nog sta ik steeds naast de weg naar gezeik te luisteren

heb een kadett gsi gehad met c20ne en itb's dat klinkt altijd alsof je plankgas gaat voor die mongolen

met als resultaat STOP POLITIE!!! :fy1

maar goed dit is een trackday kar dus ziet weinig openbare weg komt wel goed

@16v kadett c wrote:wat je ook kan doen is het tandwiel om laten booren

heb ik ook laten doen en je hoeft alleen maar inlaat nokken as van een xe er in tedoen

dat ga ik idd doen voor de inlaat as kan ik zelf doen op mijn werk ben cnc draaier namelijk :thumbup

die foto,s mogen wel ietsie groter :thumb

weet helaas niet hoe

zit je aansluiting voor de olie leiding voor de turbo al in t onderblok

want dat is wel zo,n beetje t grootste verschil tussen n xe en een let onderblok ;) ;)

jep zelf een gat geboord op de originele plek zit een soort van nok aan gegoten en draad in getapt

slangpilaar dr in geplakt met locktitti waait ie dr ook niet meer uit

had er wat foto's van maar helaars is mijn sd kaart gesneuveld dus geen foto's meer :cry

kleine update nog

kop is bijna klaar alleen de verbrandingskamers moeten nog gelijk gemaakt van inhoud

dat word volgende week pas

ik ga nu van mijn welverdiende rust genieten

lekker weekje frankrijk met t vrouwtje en onze kleine :agent :thumbup

SOW kop is klaar dinsdag monteren en dan eindelijk beginnen met mijn uitlaat spruitstuk

word hopelijk een vluggertje ik ga een nissan rvs spruitstuk aanpassen en top mount maken

komt gewoon beter uit met de ruimte

ook de wastegate actuator beugel verandert omdat de hele turbo verdraaid is voor topmount

20120823_222551.jpg

20120823_222538.jpg

binnenkort naar biesheuvel autosport voor alle slangen eerst alles op zn plaats hangen

ZO!!!! E30LET is een feit

loopt erg netjes en rijd al redelijk met een xe kabelboom en management (om in te rijden)

20121117_125635.jpg

20121117_125647.jpg

hopelijk dit jaar nog de kabelboom klaar voor mijn kdfi systeem en dan nog afstellen

Terug
Naar boven