• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vanavond kom ik op tv !!!!!

inderdaad heb terug gekeken, dacht dat opel wel bekend was :) Dus alleen in europa. Komt wel goed met opel :angel

@helmer opelfan wrote:Mooie toch sneue reportage. Het gaat slecht met Opel :cry

niks niet sneu, het is de harde waarheid. gaat slecht en moet nodig beter worden anders kan het wel eens goed fout gaan :vertag

@helmer opelfan wrote:Mooie toch sneue reportage. Het gaat slecht met Opel :cry

niks niet sneu, het is de harde waarheid. gaat slecht en moet nodig beter worden anders kan het wel eens goed fout gaan :vertag

ja is zeker een leuk fimpje geworden moet ik zeggen,je moet het altijd maar afwachten.

ja om 11 uur opbellen en dan zeggen kan over twee uur pppfff.

er zijn ook nog mensen die moeten werken hahaha

en dan willen ze met de kadett rijden,en ja die staat al twee maanden stil aaaahhh accu leeg natuurlijk haha ik sta voor lul,en lekker filmen ppfff

en lekker aan het filmen,en bijna klaar heeft zo'n lul van een volkstuintje,vast een groen links stemmer de politie gebeld.er was iemand met een kadett aan het crossen.

stoer uitstappen,maar toen ze hoorde dat het voor tv was sloegen ze gelijk om,en hoefte ik ineens geen rijbewijs te laten zien hahaha

was weer een leuke dagje zo,kreeg dag ernaar nog een sms van de filmploeg,wel leuk.

ik ben nu op tv geweest bij zo goed als nieuw,racen in drachten bij rtl en nos,en man bijt hond,en de garage van de vpro :D

ja is zeker een leuk fimpje geworden moet ik zeggen,je moet het altijd maar afwachten.

ja om 11 uur opbellen en dan zeggen kan over twee uur pppfff.

er zijn ook nog mensen die moeten werken hahaha

en dan willen ze met de kadett rijden,en ja die staat al twee maanden stil aaaahhh accu leeg natuurlijk haha ik sta voor lul,en lekker filmen ppfff

en lekker aan het filmen,en bijna klaar heeft zo'n lul van een volkstuintje,vast een groen links stemmer de politie gebeld.er was iemand met een kadett aan het crossen.

stoer uitstappen,maar toen ze hoorde dat het voor tv was sloegen ze gelijk om,en hoefte ik ineens geen rijbewijs te laten zien hahaha

was weer een leuke dagje zo,kreeg dag ernaar nog een sms van de filmploeg,wel leuk.

ik ben nu op tv geweest bij zo goed als nieuw,racen in drachten bij rtl en nos,en man bijt hond,en de garage van de vpro :D

Terug
Naar boven