• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vandaag een olde opel gekocht.

ja morgen gaat het gebeuren de blitz gaat naar harderwijk. dus als je een blitz aan de kant ziet staan dan ben ik het :P

hey john

vette blitz man ziet er nog goed uit ja.

en lekker ruim z`n kampertje.

ben alleen niet zo kapot van een verchroomde voor bumper maar smaken verschillen he.

veel plezier er mee :thumbup.

[rquote=1905504&tid=145304&author=js 400]volgens mij is hij ooit in rotterdam als sexcamper ingezet:D:D:D[/rquote]

Dus daar heb jij heel wat euro's heen gebracht? ( ja, en wat anders natuurlijk, haha )

[rquote=1905511&tid=145304&author=mantamafkees01][rquote=1905504&tid=145304&author=js 400]volgens mij is hij ooit in rotterdam als sexcamper ingezet:D:D:D[/rquote]

Dus daar heb jij heel wat euro's heen gebracht? ( ja, en wat anders natuurlijk, haha )[/rquote]

voor jouw een vraag voor mij een weet:P:P:P:P:P

zat wel een heel lekker blond vrouwtje in hoor:D:D

altijd al een bordeel willen hebben.:D

vandaag met het ding terug liep eerst niet zo erg mooi met die rotte benzine er in van 12 jaar oud. wat een meur

verder ging alles goed tot nunspeet 15 km voor huis wat denk je benzine op :( de meter was niet geheel goed

dom he verder wel een dik ding er stuurt ook wel lekker.

nu staat er op kenteken max 4000 is dit een vrachtwagen ????? wie weet dit leeg 2300

[rquote=1905627&tid=145304&author=JohnC]altijd al een bordeel willen hebben.:D

vandaag met het ding terug liep eerst niet zo erg mooi met die rotte benzine er in van 12 jaar oud. wat een meur

verder ging alles goed tot nunspeet 15 km voor huis wat denk je benzine op :( de meter was niet geheel goed

dom he verder wel een dik ding er stuurt ook wel lekker.

nu staat er op kenteken max 4000 is dit een vrachtwagen ????? wie weet dit leeg 2300[/rquote]

ja voor b moet het 3500 wezen

dan mis ik iets om mijn rijbewijs. ik zal morgen het rdw wel ff bellen of dit terug gezet kan worden.

ik kan wel zeggen dat ik in een vrachtwaggel gereden heb.:D

Terug
Naar boven