• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vandaag geprobeerd de...

origineel gepost door patman

En trouwens mayhem jouw allereerste reactie in dit topic was:

ja, maar jij rijd met een corsa van 750kg, en geen astra van 1400 kilo.

met een c20xe corsa A blijf je baas B nog bij.

En dat was een reactie op iemand die een aston martin wel bijhield.

Jammer hoor zo'n reacties en dan kan ik het niet laten om erop te reageren.

huh

er staat nergens dat ik t niet dik vind dat er grote c/z 20 let's worden gebouwd en rondrijden.

ik zeg indd dat SW zijn kracht m zit in het gewicht. dat is toch ook zo.

het is logisch dat sw auto's zoek rijd die je met een 300pk astra coupe niet bijhoud.

en de manier waarop t geschreven staat.. ik ken SW al jaren, t is dat er 300km tussenzit anders zaten we regelmatig bij elkaar op de koffie.

dit gaat ook niet over respect en weet ik t wat.

als je dit al disrespect vind, dan moet je me eens zien als ik op dreef ben;)

aan het eind van t liedje zit je met geknepen billen in een corsa, en relaxed in een coupe bij 200 ++.

wel lache dat dit een rel word door 1 geintje op de vorige pagina:P

nee was een octavia rs 1.8t met ongv 380pk, zaten ook onwijs grote schijven met zwarte 8 zuiger remklauwen achter zwarte velgjes.

normaal vind ik het echt suffe bakkies maar dat ding vloog gewoon , was bij zoetermeer op de snelweg.

origineel gepost door mayhem

ahum

laatste keer dat ik keek werd er popiejopie gedaan dat ze met hun z20let die en die schijt reden etc etc.

zo heet zelf de fucking topic titel:vertag

en als je dan verhalen krijgt van'ik had moeite met die impreza, maar pakte m wel' dan moet ik wel ff reageren.

heel populair pk's en nm's in onderschriften, en moeite hebben met een auto waar een c20xe ook omheen draait...

dan lach ik me rot, corsa c20xe bouwen kost nog niet de helft van wat een coupe turbo kost..

helemaal gelijk maar een corsa vind ik niet echt een auto een coupe is gewoon mooi en is meschien wat duurder maar vind het zelf een mooiere auto en laat mij een coupe rijden met een turbo en lekker al die bmws en zo in halen op het circuit waar ik overgens nog geen snelle corsa heb gezien.

als ik een auto puur en alleen voor de snelheid en het sprinten had was het waarschijnlijk ook een corsa geweest.....maar aangezien ik mijn vrouw en kinderen niet in zo'n klein ding zonder airbags o.i.d. wil vervoeren,heb ik een zafira gekocht...zeeën van ruimte :thumbup

maar het is toch geweldig als je met zo'n "container" stoplichtsprintjes wint van sport autootjes of dikkere bmw's/audi's e.d.???????tuurlijk is een LET corsa sneller maar daar heb je ook alles mee gezegd....iedereen z'n eigen zou ik zeggen,anders wordt dit nog een HEEEEEEEEEEELE lange discussie..

is het geen idee om een OPEL-FORUM sprint dag te houden??weten we meteen wie de snelste is...

en dan doen we daarna ook nog een botsproef,kijken wie het dan overleeft :P

Originally posted by DEEF

Jij eerst??:jerry

origineel gepost door DEEF

als ik een auto puur en alleen voor de snelheid en het sprinten had was het waarschijnlijk ook een corsa geweest.....maar aangezien ik mijn vrouw en kinderen niet in zo'n klein ding zonder airbags o.i.d. wil vervoeren,heb ik een zafira gekocht...zeeën van ruimte :thumbup

maar het is toch geweldig als je met zo'n "container" stoplichtsprintjes wint van sport autootjes of dikkere bmw's/audi's e.d.???????tuurlijk is een LET corsa sneller maar daar heb je ook alles mee gezegd....iedereen z'n eigen zou ik zeggen,anders wordt dit nog een HEEEEEEEEEEELE lange discussie..

is het geen idee om een OPEL-FORUM sprint dag te houden??weten we meteen wie de snelste is...

ik, en meerdere A corsa rijders hier in t topic, hebben niet voor niets een andere auto als daily.. zou ook best met een G coupe daily willen rijden hoor, prachtige wagens.

opel forum sprint dag, gewoon volgend jaar een keer met t hele zooitje naar drachten:angel

ik heb een manta b en een kadett c coupe 2 oldtimers maar ze zijn zo goed dat ik ze als daily gebruik maar nu staan ze lekker binnen maar ik gebruik ze wel. als het sneeuw komen ze niet buiten is wel leuk maar ook zo gevaarlijk met die pks op de achter wielen

tja

ik heb een corsa a c20xe gereden, ben nu een TR met een let aan het bouwen

rij dagelijks een calibra turbo...

tuurlijk, de corsa zal straks zeker sneller zijn op het rechte stuk ( 500 kilo lichter en even veel pk's ) maar het comfort en de wegligging van de calibra is gewoon heerlijk voor dagelijks gebruik

duszzz.... eigenlijk zouden we 1x een dragrace meeting moeten houden, en 1x een cirquit meeting en dan kijken wie waar t snelste is ;)

De afstand interesseert me eigenlijk niet

Als t Maar een gezellige dag word

Desnoods maak k dr n weekend van

Paul800.jpg

DR88 is de enige plek in NL waar je met een "snelle" auto

grip kan hebben , alle andere lokaties zullen dan autom.

in het voordeel van de tragere auto's zijn.

mayhem ; das wel erg kort door de bocht.

Haha die vind ik wel leuk (dragracen en bochten)

Iid ligt hier ook een belangrijke taak aan de rijder.

Maar heb het al zovaak ergens anders gezien in nl en erbuiten.

Dat wanneer je serieus dragracen wil en plaatjes zoals ik hierboven plaatste

wil kieken je echt niet ver zal komen.

Ook persoonlijke besttijden zullen moeilijk gerealiseerd worden (of je moet

wel zo weinig vermogen hebben dat wielspin op de openbare weg ook geen probleem is)

Had laatst weer zo'n wedstrijd en afgezien van hele zware burn-outs was er verder niets

aan , de auto's/motoren kwamen niet in de buurt van de "normale" tijden die men gewend is.

De grap is dan ook dat het asfalt op DR88 speciaal is.

Terug
Naar boven