• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m

Originally posted by kaneelschep

Men kan aan de schade herleiden

Men kan een hoop.. Maar ik vraag me af.. GAAT men dat allemaal wel doen als er geen slachtoffers zijn, er geen voorrang is verleend en er alleen blikschade is op alleen WA verzekerde voertuigen..... :hmmz:hmmz:hmmz

Lastig..

ik denk dat jij gelijk hebt, en freestyler, jij zegt dat de golfrijder moedwillig een ongeluk heeft proberen te krijgen, dat kan nooit bewezen worden als hij simpelweg nee zegt op de vraag heb je het express gedaan.

gelukkig voor de eigenaresse zonder kleerscheuren, en de auto afschrijven en andere zoeken.

nou ik heb foto s van het ongeluk direct na dat het gebeurt is.wel heftig.zal ze wel plaatsen.maar de eigenaresse en de vriend gaan het iig proberen aan te vechten

Tering zonde van de kadett!! steek je er een hoop tijd om zoiets moois te restaurerenen dan zie dit.... en dit doet pijn aan je ogen want zo wil ik geen kadett zien:cry ,maar goed ze kan het nog na vertellen Gelukkig!

Hoop de der volgende net zo mooi mag uit zien als deze voor de die lul er met zen **debiel!! erin reed!!

succes.

damm wat een klap moet dat geweest zijn, gelukkig is er goed vanaf gekomen.

betreft de schuld vraag, moet je echt bij de golf rijder zijn die heeft voorrang genomen. schade zit achter, had de schade voor gezeten dan had zij voorrang genomen en was zij fout

DSC07119.jpg

DSC07118.jpg

DSC07123.jpg

hier de situatiefoto s

:o

dat is inderdaad een flinke klap geweest, zie ik aan de rem sporen goed dat ie eerst via de linkerhelft een slinger naar rechts gemaakt heeft?

origineel gepost door king corsa

dat is inderdaad een flinke klap geweest, zie ik aan de rem sporen goed dat ie eerst via de linkerhelft een slinger naar rechts gemaakt heeft?

nee dat zie ik niet goed......

de golf staat nog in zijn eigen rijrichting en de kadett is niet van zijn voorzijde gekomen maar uit de zijstraat

Jemig hij is er echt gewoon dwars doorheen gereden lijkt het wel, qp-tje is compleet weggespint/geduwt door die golf. Het feit dat ie dus weggeschoven is kan ook wel de redding geweest zijn, als iets verder naar 't midden had geraakt dan had ie nu in de wagen gestaan en was 't anders afgelopen. Wat een idioot om zo hard te rijden binnen de bebouwde kom. Tref het zo vaak dat mensen niet de vaart eruit halen bij lastige kruisingen.

Ik denk dat als bewezen kan worden dat er veel te hard gereden is het verhaal voor de vw bestuurder nog weleens een heel eigenaardig staartje kan krijgen.

Godzijdank is er niemand gewond geraakt, zonde van de kadett iig.

Denk dat die golf zowiezo schuld is omdat de kadett van rechts kwam. Maakt niet uit dat t een t-splitsing of kruising is. Heb dit een keer meegemaakt met een papierleverancier die te laat was bij ons op de drukkerij. Had in Eindhoven een aanrijding gehad. Zelf reed hij rechtdoor op een voorrangsweg,met groen licht. Daarbij werd hij door een bestuurder uit een zijstraat van rechts (die ook nog eens door rood reed) geramd. Later is de vrachtwagen chauffeur schuldig verklaard aan dit ongeval omdat rechts altijd voorrang heeft.

Dit is al een paar jaartjes geleden dus t kan zijn dat die regel nou ook weer aangepast is,maar ik geef t een goede kans.

nou de golf zat op een voorrangsweg en heeft ook voorrang genomen maar omdat de bestuurder van de kadett niet ernstig gewond was of dood wil rechtsbijstand het verder niet onderzoeken ook al hebben ze goede foto s van de situatie en is de golfrijder een bekende van de politie voor dezelfde delicten.en verder heeft iemand de jongen gezien op een feest en was hij daar met en grote bek aan het vertellen dat hij weer centen beurde en lekker in de ziektenwet zat om uit te rusten "met ee big smile op zijn gezicht" :fy1.

maar de c rijder laat het niet op zich zitten en heeft nu een andere rechtsbijstand ingeschakelt die de schade taxeren en kijken op wat voormanier de aanrijding is gebeurt. dus er is nog hoop.:angel

origineel gepost door hanskadett

laten we duimen :thumbupen dat stuk tuig afknallen;)

nou van hun mag je hahahaa

origineel gepost door black champion

bekende plek daar! is practisch in m'n achtertuin.

hans die jongen van die golf komt die ook uit asten?

jep komt uit asten.ik noem geen namen maar bij zijn oudere broer heb jij een monza gekocht:angel

dat dacht ik al! vond het al verdacht dat ie een nieuwe auto had, en toen ik het verhaal zo las ging er ineens een belletje rinkelen!

origineel gepost door pipo

origineel gepost door black champion

zonde van deze kadett:cry

ja frank en deze komt ook uit asten.nooit gezien??

ja kende de kadett zeker was een hele nette om te zien

ken de eigenaresse en d'r vriend ook wel van zien in de kroeg

Terug
Naar boven