• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vandalisme opel manta b oranje gte (hersteld)

ligt het aan mij of zijn de laatste tijd veel opels gestolen of beschadigd.... success met de afhandeling van deze laffe daad!!

Nou, daar zit je weer mooi mee, waardeloos volk dat zoiets doet.

Even voor de goede orde, je hebt toch geen VW embleem aan je sleepoog hangen oid. Daarover heb ik in het verleden ook stunten van gezien, zelfs een totale vandalisme met deuken in krassen in een afgesloten garage.

Sowiso even aangifte doen en is er in België ook niet zoiets als het waarborgfonds wat sschades vergoed bij onbekende daders?

Nou, daar zit je weer mooi mee, waardeloos volk dat zoiets doet.

Even voor de goede orde, je hebt toch geen VW embleem aan je sleepoog hangen oid. Daarover heb ik in het verleden ook stunten van gezien, zelfs een totale vandalisme met deuken in krassen in een afgesloten garage.

Sowiso even aangifte doen en is er in België ook niet zoiets als het waarborgfonds wat sschades vergoed bij onbekende daders?

[rquote=1917532&tid=146670&author=gsipiloot]ligt het aan mij of zijn de laatste tijd veel opels gestolen of beschadigd.... success met de afhandeling van deze laffe daad!![/rquote]

Dacht ik nou ook al ja, kan me ook niet voorstellen wat de lol is om dat soort dingen uit te halen, maakt niet uit wat voor auto het is. Als ik iig zulke dingen zie gebeuren zijn ze wel de sjaak, worden ze wel wakker met flinke hoofdpijn.

[rquote=1917532&tid=146670&author=gsipiloot]ligt het aan mij of zijn de laatste tijd veel opels gestolen of beschadigd.... success met de afhandeling van deze laffe daad!![/rquote]

Dacht ik nou ook al ja, kan me ook niet voorstellen wat de lol is om dat soort dingen uit te halen, maakt niet uit wat voor auto het is. Als ik iig zulke dingen zie gebeuren zijn ze wel de sjaak, worden ze wel wakker met flinke hoofdpijn.

Ik heb het hier ook al meegemaakt, ik stond er op te kijken toen een paar pubers m'n buurman z'n auto beschadigde terwijl ze het filmde mé een GSM. Je had de puber z'n ogen moeten zien toen hij ingehaald werd door een bijna 50'er!

Blijkt dat jeugdige vandaal enkele straten verder woont maar hij durft zich niet meer te tonen. Maar ik zet wel m'n Manta's steeds binnen.

Lijkt wel een hype te zijn onder die gasten; vernielen zonder reden en op U-tube zetten.

@kurtmanta: succes met de herstelling.

Ik heb het hier ook al meegemaakt, ik stond er op te kijken toen een paar pubers m'n buurman z'n auto beschadigde terwijl ze het filmde mé een GSM. Je had de puber z'n ogen moeten zien toen hij ingehaald werd door een bijna 50'er!

Blijkt dat jeugdige vandaal enkele straten verder woont maar hij durft zich niet meer te tonen. Maar ik zet wel m'n Manta's steeds binnen.

Lijkt wel een hype te zijn onder die gasten; vernielen zonder reden en op U-tube zetten.

@kurtmanta: succes met de herstelling.

Zoo, dit is klote, degene die dit gedaan heeft is zwaar ziek in zijn hoofd. Ze moeten van andermans eigendommen afblijven met hun vieze poten. Ik vind het zuur voor je. Verdomme.

Trouwens, ik zat te denken, ze zijn op je prive-eigendom geweest en hebben een tankstop ontvreemd? Is dat dan naast vandalisme ook geen inbraak/diefstal?

Ik zou sowieso aangifte doen en dat ook aanhalen, als ze dan gepakt worden hangen ze dubbel!

Zoo, dit is klote, degene die dit gedaan heeft is zwaar ziek in zijn hoofd. Ze moeten van andermans eigendommen afblijven met hun vieze poten. Ik vind het zuur voor je. Verdomme.

Trouwens, ik zat te denken, ze zijn op je prive-eigendom geweest en hebben een tankstop ontvreemd? Is dat dan naast vandalisme ook geen inbraak/diefstal?

Ik zou sowieso aangifte doen en dat ook aanhalen, als ze dan gepakt worden hangen ze dubbel!

Valt dit niet onder de inboedelverzekering? Want als er iets uit de auto gejat wordt terwijl die op eigen grond bij het huis staat valt het niet onder de autoverzekering maar onder de inboedelverzekering. Dus misschien is dit met vandalisme ook wel het geval...

Valt dit niet onder de inboedelverzekering? Want als er iets uit de auto gejat wordt terwijl die op eigen grond bij het huis staat valt het niet onder de autoverzekering maar onder de inboedelverzekering. Dus misschien is dit met vandalisme ook wel het geval...

hij heeft op zaterdag middag toen hij het ondekte eerst naar mij gebeld, en daarna meteen naar de politie

ze zeggen daar komen we niet voor, de kans dat we die vinden is toch zeer klein.

als we ons daar mee moeten bezig houden....

dan is hij de maandag zelf naart kantoor geweest, wel met zen daily astra.

omdat als hij met de manta gaat, ze wel moeilijk kunnen doen mits aanpassingen, en O platen.

dus ok ze zeiden morgenvroeg komen we langs, (gisteren morgen)

tja, ze zijn nog niet geweest

@henk 400rr: nee er hangt zo niets aan, enkel een vossenstaart aan de spiegel

en manne ivm die verzekering, dat is zo een slecht gedacht niet. ik ga hem straks eens bellen, en deze antwoorden doorgeven.

heb er zelf geen idee van hoe dat zit, en idd omdat hij op afgesloten eigendom staat, kan daar wel eens een anders verhaal aan komen qua verzekering

bedankt manne

hij heeft op zaterdag middag toen hij het ondekte eerst naar mij gebeld, en daarna meteen naar de politie

ze zeggen daar komen we niet voor, de kans dat we die vinden is toch zeer klein.

als we ons daar mee moeten bezig houden....

dan is hij de maandag zelf naart kantoor geweest, wel met zen daily astra.

omdat als hij met de manta gaat, ze wel moeilijk kunnen doen mits aanpassingen, en O platen.

dus ok ze zeiden morgenvroeg komen we langs, (gisteren morgen)

tja, ze zijn nog niet geweest

@henk 400rr: nee er hangt zo niets aan, enkel een vossenstaart aan de spiegel

en manne ivm die verzekering, dat is zo een slecht gedacht niet. ik ga hem straks eens bellen, en deze antwoorden doorgeven.

heb er zelf geen idee van hoe dat zit, en idd omdat hij op afgesloten eigendom staat, kan daar wel eens een anders verhaal aan komen qua verzekering

bedankt manne

auw dat doet zeer om dat te zien.

eeuwig zonde.

heb geen woorden voor het tuig wat zo iets doet.

enkel aan de hoogste boom hangen.

auw dat doet zeer om dat te zien.

eeuwig zonde.

heb geen woorden voor het tuig wat zo iets doet.

enkel aan de hoogste boom hangen.

deze manta heb ik vorig jaar overgekocht

en paar maandjes terug eens naar de keuring gegaan

meteen goed gekeurd

en dan aan de schade begonnen

door hieraan te beginnen hebben we zoveel tegen gekomen

dat ie heel blank is gezet

en we van 0 zijn begonnen

vermoed nog een goede week dan kan ie weer de baan op

met mij als chaufeur dits keer

zo staat ie er nu bij

kleur is een tikkelke veranderd

DSC06888.jpg

DSC06898.jpg

DSC06924.jpg

DSC06961.jpg

DSC06922.jpg

DSC07016.jpg

hele opmaak staat hier

http://www.themantarevolution.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=419&start=150" onclick="window.open(this.href);return false;

deze manta heb ik vorig jaar overgekocht

en paar maandjes terug eens naar de keuring gegaan

meteen goed gekeurd

en dan aan de schade begonnen

door hieraan te beginnen hebben we zoveel tegen gekomen

dat ie heel blank is gezet

en we van 0 zijn begonnen

vermoed nog een goede week dan kan ie weer de baan op

met mij als chaufeur dits keer

zo staat ie er nu bij

kleur is een tikkelke veranderd

DSC06888.jpg

DSC06898.jpg

DSC06924.jpg

DSC06961.jpg

DSC06922.jpg

DSC07016.jpg

hele opmaak staat hier

http://www.themantarevolution.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=419&start=150" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven