• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vannacht gevolgd!

Ik heb vannacht hard gelachen!

Ik had een vriendin thuis afgezet nadat we m'n verjaardag gevierd hadden :jerry Komt me op een kilometer van huis een politie tegemoet rijden. Ik reed verder normaal, maar heb een sportuitlaat onder m'n Astra (met dank aan de vorige eigenaar, het is een prachtpijpje! :wub) en dus iets meer geluid. :wors Dus wat ik al verwachtte gebeurde: de auto keerde om vervolgens achter mij aan te komen. Ik hield me - zoals van een brave burger verwacht wordt - nog steeds keurig aan de snelheid en deed verder geen gekke dingen. De politie volgde me trouw. :thumbup Ik heb continu in m'n spiegel gekeken, wachtend op het 'stop - politie' bordje, maar helaas! Ik ben keurig tot m'n huis gevolgd (we wonen aan en pad van zo'n 200 meter en de auto sloeg in eerste instantie zelfs ons pad in achter mij aan) maar ik mocht niet blazen, m'n uitlaat laten brullen of m'n papiertjes showen. Ik heb er wel hartelijk om gelachen, het is al de tweede keer in 1,5 maand dat een politie-auto mij overduidelijk in de gaten houdt. De eerste keer reed de auto me tegemoet en is toen op een rotonde blijven wachten tot ik langs gereden was en nu dit. :jerry Politie in Zuid-Oost Drenthe en Groningen, ze hebben duidelijk iets met auto's met een sportuitlaat :D

Hahaha! Sneue bedoeling.

Laatst ook een vrouwtje bij politie op je hielen ofzo. Die durfde niet te stoppen voor een undercover zwarte Audi A8.. waar de ooms in reden. LOL!

Hahaha! Sneue bedoeling.

Laatst ook een vrouwtje bij politie op je hielen ofzo. Die durfde niet te stoppen voor een undercover zwarte Audi A8.. waar de ooms in reden. LOL!

ik heb met mijn corsa wel eens gehad dat ik moest stoppen dat ze alles maar dan ook echt alles gingen na kijken, das ook niet fijn hoor ben je anderhalf uur later thuis, zonder boete dat wel maar toch ik had wel wat beters kunnen doen in anderhalf uur.

Erwin

ik heb met mijn corsa wel eens gehad dat ik moest stoppen dat ze alles maar dan ook echt alles gingen na kijken, das ook niet fijn hoor ben je anderhalf uur later thuis, zonder boete dat wel maar toch ik had wel wat beters kunnen doen in anderhalf uur.

Erwin

had et met mijn volvo, ramen geblindeerd, grote subwoofer er in die hard stond te dreunen, zijn ze me ook een tijdje achterna gereden, ik parkeer hem voorthuis, stappen hun ook uit, rondje om de auto gedaan, alles na gekeken, niks aan de hand :s pff volgens mij gewoon verveling of zo

had et met mijn volvo, ramen geblindeerd, grote subwoofer er in die hard stond te dreunen, zijn ze me ook een tijdje achterna gereden, ik parkeer hem voorthuis, stappen hun ook uit, rondje om de auto gedaan, alles na gekeken, niks aan de hand :s pff volgens mij gewoon verveling of zo

@DarknNL08: Die aflevering heb ik ook gezien ja, dat vond ze maar eng! Ook hard om gelachen :P

@Erwin1987: Dan is het erg vervelend idd, dat vind ik meer burgertje pesten dan echte overtreders aanpakken... :mad:

En ja, ze waren wel teleurgesteld geloof ik :D Ze hebben zelfs nog even op het pad staan wachten, volgens mij in de hoop dat ik er toch niet zou wonen en dus weer terug de weg op zou gaan :P

@DarknNL08: Die aflevering heb ik ook gezien ja, dat vond ze maar eng! Ook hard om gelachen :P

@Erwin1987: Dan is het erg vervelend idd, dat vind ik meer burgertje pesten dan echte overtreders aanpakken... :mad:

En ja, ze waren wel teleurgesteld geloof ik :D Ze hebben zelfs nog even op het pad staan wachten, volgens mij in de hoop dat ik er toch niet zou wonen en dus weer terug de weg op zou gaan :P

ze zijn me ook wel eens vanaf me oude werk(ede) tot in westervoort achterna gereden en me dan na 25 km aan te houden en te zeggen dat me ene achterlicht niet werkt.

Erwin

ze zijn me ook wel eens vanaf me oude werk(ede) tot in westervoort achterna gereden en me dan na 25 km aan te houden en te zeggen dat me ene achterlicht niet werkt.

Erwin

vroeger met de brommer ook wel gehad.

flinke herrie uitlaat er onder hangen,rijd er ineens een smeris achter je.

mooi 30 km/p u gaan rijden en hij bleef zeker 5 km achter me aan rijden:D

vroeger met de brommer ook wel gehad.

flinke herrie uitlaat er onder hangen,rijd er ineens een smeris achter je.

mooi 30 km/p u gaan rijden en hij bleef zeker 5 km achter me aan rijden:D

[rquote=1887058&tid=144195&author=louwe 16 klepper]paar jaar geleden waren ze in emmen toch ook extreem aan het controleren

op het geluids niveau van je stereo instalatie;):hmmz

ach ze zijn daar mischien wat erg actief

maar als het niet vervelender wordt dan dit

kun je er inderdaad om blijven lachen:jerry:jerry:jerry[/rquote]

Emmen extreem????:wtf

Heb indertijd verhalen gehoord dat de Polizei daar je in de kofferbak dumpte als je niet volgens hun regels te werk ging.

Hoe of wat weet ik niet meer..........heb het zelf niet mee gemaakt.:P

[rquote=1887058&tid=144195&author=louwe 16 klepper]paar jaar geleden waren ze in emmen toch ook extreem aan het controleren

op het geluids niveau van je stereo instalatie;):hmmz

ach ze zijn daar mischien wat erg actief

maar als het niet vervelender wordt dan dit

kun je er inderdaad om blijven lachen:jerry:jerry:jerry[/rquote]

Emmen extreem????:wtf

Heb indertijd verhalen gehoord dat de Polizei daar je in de kofferbak dumpte als je niet volgens hun regels te werk ging.

Hoe of wat weet ik niet meer..........heb het zelf niet mee gemaakt.:P

ik reed eens naar een feestje heen toevallig achter een politiewagen aan en die reed exact de route die ik ook moest rijden.

toen werd ik na 15 min aan de kant gezet met de vraag waarom ik hun achtervolgde:o

heb hem het verteld en gelijk gevraagd of ie nix beters te doen had!

ik reed eens naar een feestje heen toevallig achter een politiewagen aan en die reed exact de route die ik ook moest rijden.

toen werd ik na 15 min aan de kant gezet met de vraag waarom ik hun achtervolgde:o

heb hem het verteld en gelijk gevraagd of ie nix beters te doen had!

De politie is gewoon je beste vriend.:D

Had een keer een auto uit de stalling gehaald, alleen de ramen ff schoon gemaakt en was op weg naar huis. Ja hoor een politie auto achtervolgde mij een tijdje, werd aan de kant gezet en alles werd gecontroleerd. Zelfs een blaastest!

Maar had alles voor elkaar, en toen ik mijn auto weer wou starten weigerde deze. Akku plat, tja stond een tijdje met de verlichting aan.

Beide agenten riepen: zullen wij je aan de loop helpen? Wel ik riep: das is goed.

Had je moeten zien, twee agenten die een Opel aanloop duwden!:kewlpics

En zo kon ik weer weg.:D:D

Agenten zijn ook maar mensen, en die vervelen zich ook wel eens.

En dan krijg je dat ze je een tijdje achtervolgen, en dat doen ze gewoon om de tijd door te komen.

;):jerry

Terug
Naar boven