• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Varajet II afstellen

Zit er een afstelschroef op de varajet 2, want bij mij gaat ie stationair na enkel sec. ietwat harder lopen en loopt dan dus te hard.

De gaskabel zit al losjes!

Zit er een afstelschroef op de varajet 2, want bij mij gaat ie stationair na enkel sec. ietwat harder lopen en loopt dan dus te hard.

De gaskabel zit al losjes!

Hoi Jojon ,

wauw , eindelijk iets gevonden over hoe je de Varajet af kunt stellen . Zit er al weken mee te klooien en kom er niet uit . Als je tijd hebt zou ik net als zoveel andere wijzer willen worden met de documentatie die je daarover hebt . Kun je me het toezenden aub ? Mijn e-mail adres is : fatimazahratmimi@home.nl

Zovast bedankt voor het versturen , met vriendelijke groeten Casper .

Hoi Jojon ,

wauw , eindelijk iets gevonden over hoe je de Varajet af kunt stellen . Zit er al weken mee te klooien en kom er niet uit . Als je tijd hebt zou ik net als zoveel andere wijzer willen worden met de documentatie die je daarover hebt . Kun je me het toezenden aub ? Mijn e-mail adres is : fatimazahratmimi@home.nl

Zovast bedankt voor het versturen , met vriendelijke groeten Casper .

Ook ik zou als je tijd hebt graag een mailtje er over ontvangen.

Heb vooral bij deze temparatuur start problemen en kan ik kijken of er wat aan te doen is.

Hoop iets van je te horen en bedankt alvast.

Vr gr johankadett

jofivin@kabelfoon.nl

Ook ik zou als je tijd hebt graag een mailtje er over ontvangen.

Heb vooral bij deze temparatuur start problemen en kan ik kijken of er wat aan te doen is.

Hoop iets van je te horen en bedankt alvast.

Vr gr johankadett

jofivin@kabelfoon.nl

Hee Jojon!

Ik ben nu ook al een tijdje geleden wezen pielen met de afstelling van deze carbarateur, maar kreeg hem ook niet lekker. Zou je mij ook nog een mailtje kunnen sturen al heb je daar nog zin in?

Groetjes Joël

jr_is_da_best@hotmail.com (weet het, is een apart emailadres, maar heb deze al een jaar of 10)

Hee Jojon!

Ik ben nu ook al een tijdje geleden wezen pielen met de afstelling van deze carbarateur, maar kreeg hem ook niet lekker. Zou je mij ook nog een mailtje kunnen sturen al heb je daar nog zin in?

Groetjes Joël

jr_is_da_best@hotmail.com (weet het, is een apart emailadres, maar heb deze al een jaar of 10)

Terug
Naar boven