• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Varajet II afstellen

De varajet 2 houdt de motor niet op constant toerental. Vollastverrijking werkt, stationair ook prima af te stellen. Zodra ik de motor op toer en vast hou op een toerental gaat het mis. De brandstoftoevoer stopt dan volledig. De motor valt dan terug naar stationair toerental en toert daarna weer op.

Carburateur is in een ultrasoonbad geweest. Alle kanalen doorgeblazen, choke afgesteld (werkt goed), vlotter afgesteld, vacuumpotje afgesteld. Allemaal geen resultaat.. Misschien kan iemand de vinger door dit verhaal op de zere plek leggen!?

:wtf

Als iemand deze PDF nog wil hebben stuur dan liefst een "persoonlijke boodschap"

Ik ben nog zelden op dit forum, andere hobby's....

Groeten, John

Als iemand deze PDF nog wil hebben stuur dan liefst een "persoonlijke boodschap"

Ik ben nog zelden op dit forum, andere hobby's....

Groeten, John

Ik heb hier ook zo'n varajet orgel, is er nog iemand die mij het afstel- PDF'je kan doorsturen??

Bedankt alvast.

Graag een PB'tje.

Hallo, nog even herhalen,

Indien iemand deze PDF wilt gelieve mij een "persoonlijke boodschap"

te sturen, MET VERMELDING VAN JE EMAILADRES, ik ben nog zelden op dit forum.

Dan stuur ik je dit door. Groeten John..

Ik heb hier ook zo'n varajet orgel, is er nog iemand die mij het afstel- PDF'je kan doorsturen??

Bedankt alvast.

Graag een PB'tje.

Hallo, nog even herhalen,

Indien iemand deze PDF wilt gelieve mij een "persoonlijke boodschap"

te sturen, MET VERMELDING VAN JE EMAILADRES, ik ben nog zelden op dit forum.

Dan stuur ik je dit door. Groeten John..

Terug
Naar boven