• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vastmaken Mistlichten Astra H

@Jefkere wrote:Nope, heb een diesel.

Je kan ook gewoon originele mistlampen plaatsen en er leds insteken. Dan heb je ook dagrijlichten die legaal zijn, zolang je ze maar uitzet als je je dimlicht opzet ofzo.

Heb bijna altijd mn dim aan:P

dacht dat je die leds ook gwn met dim samen mocht hebben?!

ff maar zoeken op t net:P

@Jefkere wrote:Ik dacht net het omgekeerde xD

Ik dacht gewoon plug en play als ik heel de kabelboom had.

Je mist alleen de helft van de kabelboom, daarom kan je hem dus net zo goed recht in de uec zetten.

@Jefkere wrote:Ik dacht net het omgekeerde xD

Je mist alleen de helft van de kabelboom, daarom kan je hem dus net zo goed recht in de uec zetten.

Nope, heb een diesel.

Je kan ook gewoon originele mistlampen plaatsen en er leds insteken. Dan heb je ook dagrijlichten die legaal zijn, zolang je ze maar uitzet als je je dimlicht opzet ofzo.

okeey dat valt dan nog mee,zat te kijken voor dagmistlampen,( anders krijg ik strax weer een bon:P)

maar vind ik weer een beetje halfords tuning:P:)

Heb trouwens ook een GTC cosmo 2005 met 83.000.. ook de 92kw uitvoering?

Nope, heb een diesel.

Ik dacht net het omgekeerde xD

Dat kabels trekken etc is voor mij niet zo makkelijk als voor jou... heb de klemmetjes zoals op die foto wel nog liggen, maar wil het liever zo aansluiten.

Zal morgen mijn zekeringkast is opengooien en de batterij eruit om is goed rond te kijken.

okeey dat valt dan nog mee,zat te kijken voor dagmistlampen,( anders krijg ik strax weer een bon:P)

maar vind ik weer een beetje halfords tuning:P:)

Heb trouwens ook een GTC cosmo 2005 met 83.000.. ook de 92kw uitvoering?

Ik heb toen die 2 stekkers van een sloop astra geknipt en die gebruikt en op de UEC aangesloten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en net zo goed ;)

In de UEC missen de stekkers toch aangezien je de blauwe stekkers ook niet had.

Ik dacht net het omgekeerde xD

Dat kabels trekken etc is voor mij niet zo makkelijk als voor jou... heb de klemmetjes zoals op die foto wel nog liggen, maar wil het liever zo aansluiten.

Zal morgen mijn zekeringkast is opengooien en de batterij eruit om is goed rond te kijken.

Spacejam: ik heb de originele kabelboom... met stekker enz, zoals hij er in de fabriek opzit. Ik zoek alleen de stekkeringang.

Je moet eens kijken naar het topic "Kabelboom mistlichten(/-lampen)" De kabelboom op de eerste post heb ik ook.

Chieltjuh: Ehm ik heb splinternieuwe mistlampen kunnen kopen op kapaza voor 35 euro (beiden) dus das wel een koopje.

De kapjes weet ik pas morgen, de lichtschakelaar heb ik denk ik 45 euro aan gegeven en de kabelboom op de sloop 25.

Ik heb toen die 2 stekkers van een sloop astra geknipt en die gebruikt en op de UEC aangesloten, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan en net zo goed ;)

In de UEC missen de stekkers toch aangezien je de blauwe stekkers ook niet had.

Spacejam: ik heb de originele kabelboom... met stekker enz, zoals hij er in de fabriek opzit. Ik zoek alleen de stekkeringang.

Je moet eens kijken naar het topic "Kabelboom mistlichten(/-lampen)" De kabelboom op de eerste post heb ik ook.

Chieltjuh: Ehm ik heb splinternieuwe mistlampen kunnen kopen op kapaza voor 35 euro (beiden) dus das wel een koopje.

De kapjes weet ik pas morgen, de lichtschakelaar heb ik denk ik 45 euro aan gegeven en de kabelboom op de sloop 25.

Die onder de grill zitten voor de bumper dacht ik, moet je even uitproberen.

De kabelboom stelt overigens ook niet veel voor. 2 draden van de UEC met een stekkertje (die ook in de radio stekker zitten) naar de plus van de mistlampen en de - aan de massa.

De pinnetjes voor je grill waar je de center moet uitduwen of die die onder de grill zitten voor de bumper...

Zal is even zoeken of ik je how to ergens terug kan vinden.

Die onder de grill zitten voor de bumper dacht ik, moet je even uitproberen.

De kabelboom stelt overigens ook niet veel voor. 2 draden van de UEC met een stekkertje (die ook in de radio stekker zitten) naar de plus van de mistlampen en de - aan de massa.

Terug
Naar boven