• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vastmaken Mistlichten Astra H

Ik heb ergens ooit een korte how-to geplaatst voor de mistlampen.....

Je kan trouwens ook die pinnetjes gebruiken die ook in je bumper zitten, die passen precies voor de mistlampen.

De pinnetjes voor je grill waar je de center moet uitduwen of die die onder de grill zitten voor de bumper...

Zal is even zoeken of ik je how to ergens terug kan vinden.

Dus als ik het goed begrijp is nummer 30 hetzelfde als waar de schroefjes voor de mistlichten vast te zetten inmoeten...

Is nummer 30 ook hetzelfde waar de bumper mee aan de wielkast vastzitten...

dus zou het met die schroeven lukken?

Snap alleen de laatste zin niet...

Alvast bedankt :)

Ik heb ergens ooit een korte how-to geplaatst voor de mistlampen.....

Je kan trouwens ook die pinnetjes gebruiken die ook in je bumper zitten, die passen precies voor de mistlampen.

Dus als ik het goed begrijp is nummer 30 hetzelfde als waar de schroefjes voor de mistlichten vast te zetten inmoeten...

Is nummer 30 ook hetzelfde waar de bumper mee aan de wielkast vastzitten...

dus zou het met die schroeven lukken?

Snap alleen de laatste zin niet...

Alvast bedankt :)

De originele bevestigingsdelen om je mislampen mee vast te zetten zien er hetzelfde uit als de nummers 30 op je afbeeldingen.

Zien er hetzelfde uit als waar de bumper in de wielkasten mee vast zitten.

hier draai je de schroeven dan in.de 1404969

De originele bevestigingsdelen om je mislampen mee vast te zetten zien er hetzelfde uit als de nummers 30 op je afbeeldingen.

Zien er hetzelfde uit als waar de bumper in de wielkasten mee vast zitten.

hier draai je de schroeven dan in.de 1404969

Tenzij er op het schema schroefjes/ ingang voor de stekker naar de zekeringkast staat vrees ik van niet nee...

Maar toch bedankt voor de hulp, ik waardeer het :)

heb in mijn autoschademonteur tijd vaak zat parkers erin gedraaid, alleen te grote parkers draai je het stuk.

Kitten is optie 2 maar dan heb je weer kans dat ze eruit donderen:P

Tenzij er op het schema schroefjes/ ingang voor de stekker naar de zekeringkast staat vrees ik van niet nee...

Maar toch bedankt voor de hulp, ik waardeer het :)

heb in mijn autoschademonteur tijd vaak zat parkers erin gedraaid, alleen te grote parkers draai je het stuk.

Kitten is optie 2 maar dan heb je weer kans dat ze eruit donderen:P

Had ook al zo'n vermoeden... Ik ben van het idee afgestapt om 4 parkers er in te draaien. Heb bij mijn xenons 3 parkers gebruikt om het klepje achteraan vast te zetten en alle draad kapotgedraaid. Ik wil dat niet nog is doen bij mijn bumper. De klepjes achteraan de xenons heb ik vastgezet door de gaatjes op te vullen en er kleine parkertjes in te zetten.

Had ook al zo'n vermoeden... Ik ben van het idee afgestapt om 4 parkers er in te draaien. Heb bij mijn xenons 3 parkers gebruikt om het klepje achteraan vast te zetten en alle draad kapotgedraaid. Ik wil dat niet nog is doen bij mijn bumper. De klepjes achteraan de xenons heb ik vastgezet door de gaatjes op te vullen en er kleine parkertjes in te zetten.

@chieltjuh wrote:heb geen mistlichten op mn H..Wel een vraagbaak H maar denk dat iemand me al voor is voordat ik het opgezocht heb:)

Denk het niet, vraag het nl. al enkele weken in het topic "Kabelboom mistlichten" en niemand reageert.

Vind het trouwens een beetje jammer dat mensen de vraag stellen over de kabelboom, het uiteindelijk oplossen en nadien nietmeer op het forum verschijnen of niet reageren op pm, terwijl zij toch ook graag geholpen werden... maar dit was even -offtopic

Terug
Naar boven