• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vastmaken Mistlichten Astra H

@chieltjuh wrote:heb geen mistlichten op mn H..Wel een vraagbaak H maar denk dat iemand me al voor is voordat ik het opgezocht heb:)

Denk het niet, vraag het nl. al enkele weken in het topic "Kabelboom mistlichten" en niemand reageert.

Vind het trouwens een beetje jammer dat mensen de vraag stellen over de kabelboom, het uiteindelijk oplossen en nadien nietmeer op het forum verschijnen of niet reageren op pm, terwijl zij toch ook graag geholpen werden... maar dit was even -offtopic

Alles aangesloten in de UEC :)

ging inderdaad vrij makkelijk, had al spijt dat ik die kabelboom gekocht had.... had het inderdaad even goed met wat draad kunnen doen...

De klemmetjes voor de UEC had ik nog liggen, waren dezelfde als die in de stekkers voor de xenons en aangezien ik er daar maar 4 voor nodig had, had ik er nog 16 over ;)

De kapjes waren bij de dealer +- €28 voor de 2.

Vastzetten onderaan heb ik met gewone parkers gedaan, de dealer zei dat die zeker moesten passen en heb ze dus van daar meegekregen.

Het bovenste deeltje vastzetten kan inderdaad (zoals Spacejam al zei) met de plastieke drukkers die onder de grill de bumper vasthouden ... hieronder een vb foto...

images.jpg

Voor iemand die het wil doen: 4 parkers + 2 drukkers zoals hierboven

Bedankt voor alle info iedereen,

De mistlampen werken nog niet, omdat de lichtschakelaar in mijn opa zijn auto blijven liggen is en hij momenteel in Duitsland is tot midden volgende week (ik weet het, echt k*t en stom van mij :swear )

Zal nadien :kewlpics maken :)

Al weet iedereen hoe een auto Astra GTC met mistlampen er uitziet :p

Jefkere

Alles aangesloten in de UEC :)

ging inderdaad vrij makkelijk, had al spijt dat ik die kabelboom gekocht had.... had het inderdaad even goed met wat draad kunnen doen...

De klemmetjes voor de UEC had ik nog liggen, waren dezelfde als die in de stekkers voor de xenons en aangezien ik er daar maar 4 voor nodig had, had ik er nog 16 over ;)

De kapjes waren bij de dealer +- €28 voor de 2.

Vastzetten onderaan heb ik met gewone parkers gedaan, de dealer zei dat die zeker moesten passen en heb ze dus van daar meegekregen.

Het bovenste deeltje vastzetten kan inderdaad (zoals Spacejam al zei) met de plastieke drukkers die onder de grill de bumper vasthouden ... hieronder een vb foto...

images.jpg

Voor iemand die het wil doen: 4 parkers + 2 drukkers zoals hierboven

Bedankt voor alle info iedereen,

De mistlampen werken nog niet, omdat de lichtschakelaar in mijn opa zijn auto blijven liggen is en hij momenteel in Duitsland is tot midden volgende week (ik weet het, echt k*t en stom van mij :swear )

Zal nadien :kewlpics maken :)

Al weet iedereen hoe een auto Astra GTC met mistlampen er uitziet :p

Jefkere

Terug
Naar boven