• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vauxhall Astra GTE 16V

wel stoer met t stuur aan de ''verkeerde ''kant

zelfs als bijrijder zit je toch gek te kijken

had ik ook toen ik met me maatje mee reed nee geen skyline maar een toyota corolla levin BZR (eerste in NL)

wel stoer met t stuur aan de ''verkeerde ''kant

zelfs als bijrijder zit je toch gek te kijken

had ik ook toen ik met me maatje mee reed nee geen skyline maar een toyota corolla levin BZR (eerste in NL)

Pond is amper meer dan een euro, dus best wel voordelig, alleen lastig dat het stuur aan de verkeerde kant zit... :hmmz

Die tweede heeft trouwens wel zichtbaar krokante spatbordranden...

Pond is amper meer dan een euro, dus best wel voordelig, alleen lastig dat het stuur aan de verkeerde kant zit... :hmmz

Die tweede heeft trouwens wel zichtbaar krokante spatbordranden...

die 1ste is wel netjes die grijze. die heeft ook koplamp sproeiers zo te zien ? die zie je ook weinig

die 1ste is wel netjes die grijze. die heeft ook koplamp sproeiers zo te zien ? die zie je ook weinig

Laatste keer dat ik Ponden haalde kostte ze me €1,17 voor 1 pond.

1250 pond is dan € 1462. Dan moet je nog je reis tellen. Doe voor het gemak 500 euro, tenzij je natuurlijk hele dure vliegtickets/ferrytickets hebt. 21 daagse verzekering voor onderweg is €100. Vervolgens moet je er LHD koplampen inzetten omdat het lichtbeeld in engeland naar de berm links gaat. Keuring bij de RDW is ongeveer €100 (is enkel een identiteitscontrole). Gelukkig gezien de leeftijd betaal je geen BPM meer. Vervolgens nog APK en Kentekenplaten aanvragen.

Totaalprijs kom je dan uit op ongeveer 2300 euro.

Laatste keer dat ik Ponden haalde kostte ze me €1,17 voor 1 pond.

1250 pond is dan € 1462. Dan moet je nog je reis tellen. Doe voor het gemak 500 euro, tenzij je natuurlijk hele dure vliegtickets/ferrytickets hebt. 21 daagse verzekering voor onderweg is €100. Vervolgens moet je er LHD koplampen inzetten omdat het lichtbeeld in engeland naar de berm links gaat. Keuring bij de RDW is ongeveer €100 (is enkel een identiteitscontrole). Gelukkig gezien de leeftijd betaal je geen BPM meer. Vervolgens nog APK en Kentekenplaten aanvragen.

Totaalprijs kom je dan uit op ongeveer 2300 euro.

@Lukko wrote:die 1ste is wel netjes die grijze. die heeft ook koplamp sproeiers zo te zien ? die zie je ook weinig

die koplampsproeiers hebben ze volgens mij standaard op een GSI zitten. Net als een dubbel mistlicht achter

@Lukko wrote:die 1ste is wel netjes die grijze. die heeft ook koplamp sproeiers zo te zien ? die zie je ook weinig

die koplampsproeiers hebben ze volgens mij standaard op een GSI zitten. Net als een dubbel mistlicht achter

Ik zie er ook vaak van die klapraampjes op,net als bij de nexia. Zijn die trouwens over te zetten,of moet je daar andere interieurlijsten voor hebben ?

Ik zie er ook vaak van die klapraampjes op,net als bij de nexia. Zijn die trouwens over te zetten,of moet je daar andere interieurlijsten voor hebben ?

denk dat je ook in je interieur kappen moet gaan zagen, voor de beugeltjes..

verder zijn de ramen en rubbers zo over te zetten.

denk dat je ook in je interieur kappen moet gaan zagen, voor de beugeltjes..

verder zijn de ramen en rubbers zo over te zetten.

@Pat70 wrote:Ik zie er ook vaak van die klapraampjes op,net als bij de nexia. Zijn die trouwens over te zetten,of moet je daar andere interieurlijsten voor hebben ?

De schroefpuntjes zitten in je caros

en klein stukje uit je kap halen

Terug
Naar boven