• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

VDB Works in Kuinre

Volgens mij was er een tijdje geleden Carls-motorsport en na intern probleempje is dit gesplitst

in V-max en EDS en beide maken hun eigen software

Klasen staat hier los van en maakt ook z'n eigen software

En van deze tuners werkt EDS samen met regal en Klasen werkt samen met courtaney

(En dan zijn het de Duitsers die software schrijven en dit is ook te lezen op de site's van

de Engelse tuners)

volg t ff allemaal niet meer...... :hmmz

begint nu een beetje te lijken of elke tuner k*t is en dat je beter zelf je laptopje kan aansluiten en zelf probeert een "custom" map te maken.

custom zal t zeker zijn maar of ie het ooit nog doet....

overal en altijd heeft iedereen slechte ervaringen bij bepaalde zaken.

denk ergens ook wel dat je gewoon een beetje geluk moet hebben, bedoel als die monteur toevallig op die dag ze "dag " niet heeft dat je dan ook pech heb.

anders moet je ze gewoon vergelijken met elkaar.

geef ze allemaal 100% dezelfde auto en laat ze allemaal hun gang gaan en dan kijken welke het beste rijd

denk niet dat er nu duidelijkheid gaat komen.

maar goed ik blijf t volgen tot er voor mij 1 uitspringt waar ik dan zelf heen ga met me kadett coupe c20let.

origineel gepost door jermir

volg t ff allemaal niet meer...... :hmmz

begint nu een beetje te lijken of elke tuner k*t is en dat je beter zelf je laptopje kan aansluiten en zelf probeert een "custom" map te maken.

Ik weet niet waaruit je dit opmaakt

ik heb via opel den hartog 10jaar ervaring met eds.heel veel klanten van den hartog hebben daar hun auto laten chippen.begin jaren 2000/2001 reed het personeel van den hartog allemaal met eds.

mijn mening over eds is. als je een standaart chip neemt, zijn zij een van de beste . voor iets specials op maat denk ik dat v-max en van de laaste tijd klasse beter is,gewoon omdat het bij eds tedruk is en dan wordt er net even niet genoeg tijd voor gemaakt,en dan gaat er wel eens iets mis.

ik ben zeker van mening dat bij eds de montage van onderdelen zeker beter kan

moest maandag ff terug bellen hij was aan het dragracen

Zit ie zeker op Hockenheim.

En de week daarop is DR88 weer en dan

rijdt ie daar ook weer.

OBD tuning (VDB gebruikt hun testbank) staat vandaag in de Telegraaf

met een BMW X5M met 950pk die op Nardo het snelheidsrecord voor

SUV's wil verbeteren

nou topic starters. En al laten chippen hier? Ben nu toch wel benieuwd na zo veel reclame maken. Kom maar op met die cijfers!

Vanavond nog bij VDB-Works gewwest, wouden ff kijken hoe het met mijn kameraad z'n volvo 850 stond. Die staat er al 'n tijdje voor een aantal aanpassingen... Helaas zat jeroen in Engeland bij 1of ander EK sprinten ofzo... dus weing gezien, maar wel dat de motor weer in de auto zat:D Ben benieuwd als ie straks klaar is:thumbup

@MartijnB,

sorry dat ik al een tijd niks heb laten horen, maar was druk bezig met mijn astra turbo. Ik had vanaf begin al problemen met hem en aangezien ik 1 jaar garantie heb, heb ik vanwege het hoge olieverbuik een onderzoek laten doen naar het olieverbruik door een onafhankelijke Opel dealer.

Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte

wisselaar lekte olie.

Ik heb in goed overleg met mijn dealer besloten om de auto

terug te geven aan hun en kreeg daarvoor mijn geld netjes terug! Ik had 4 maanden in de auto gereden! Kreeg

gewoon netjes al het geld terug. Was ook beter voor hun,

want er kwam een reparatie nota uit van 2845,- euro!

Sinds kort ben ik trotse bezitter van een exclusive Suzuki Swift! Super auto, bevalt me echt super goed en vooral

zuinig:P haha.

Uiteraard laat ik deze waarschijnlijk nog chippen door de VDB Works. Uitslag daarover zal ik hier uiteraard plaatsen.

Ik denk dat Zetos wel binnenkort gaat.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die mij geholpen met vragen over mijn Astra.

Bedankt!

Groeten.

Nope nog niet geweest te druk.

Net terug van vakantie en inmiddels bezig met baan wisselen dus nog geen tijd gehad en ik wil eerst me uitlaat ff aan laten passen zodat ik full 3" heb. Maar dan denk ik alsnog dak na klasen ga mede omdat AstraGcoupeTurbo een stift gekocht heb en de opel de deur uitgedaan heb. KNUPPEL!!!!:P

eigenlijk wel vreemd dat deze tuner dus een andere tuner die zijn strepen alheeft verdiend in de chipwereld afkraakt. :o:o

Niemand in dit hele topic heeft hier dus een standaard z20let hiet laten chippen naar phase 1.

ik zou zeggen topic sluiten,

Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner

Alleen de mensen die reageerde

origineel gepost door Barrythefirst

Volgens mij heeft in dit topic VDB tuning geen negatieve uitlatingen gedaan t.o.v. een andere tuner

Alleen de mensen die reageerde

mee eens maar VDB tuning heeft wel diverse "constateringen"gedaan en dat is net even te makkelijk. ik kan namelijk heeeel goed schilderen......maar heb twee linker handen.

Vraag me toch af, waar in dit topic staat, dat VDB zelf wat gezegd heb?

Ik vind het jammer dat er in 1 keer zo gepraat word erover.

@MartijnB, ga is een keer langs bij VDB Works en kijk een dagje mee met Jeroen en Derk, kom dan terug en zeg dan

of ze 2 linkerhanden hebben nog!

Geloof me die 2 mannen hebben een kennis en een ervaring waar menig tuner zwaar jaloers op is!

Maar ja, ik zeg altijd eerst zien en dan geloven! Heb zowel EDS meegemaakt als VDB, qua uitleg en moeite voor je doen etc, ga ik zeker voor VDB!

Het is omdat ik mijn Turbo niet meer heb, maar anders ging hij zeker naar VDB toe!

Heb nu een Swift en geen stift zetos:P Wellicht en de plannen zijn er al, dat er een turbo op mijn Swift geplaatst gaat worden door Jeroen van VDB.

Jammer dat er zo gesproken word. Ik gaf alleen maar aan met dit topic dat er in Nederland ook hele goede tuners zijn!

Niks meer en niet minder. Wat iemand met zijn auto doet is geheel zijn beslissing.

Ik zet hier ff 2 uitspraken uit dit topic onder elkaar.

Zegt wat mij betreft genoeg.

1.We kregen ook te horen dat onze Lets in prima condities zijn. Ze lopen netjes turbo's van beide auto's zijn goed.

2. Die kwam tot de conclusie dat het olieverbruik kwam, door een olie lekkende LET turbo en de leidingen van me warmte

wisselaar lekte olie.

Dus jeroen zegt dat de turbo goed is en achteraf blijk je van begin af aan een lekkende turbo te hebben.

Ik heb niets tegen jeroen of vdb of whatever en het lijkt me ook een goede zaak, maar het is me nu wel duidelijk dat er veel geluld word hier.

Terug
Naar boven