@patman, in die uitspraken heb je helemaal gelijk.
Alleen paar dingen nog. Jeroen wist niks van dat de onderkant van mijn auto altijd vol olie zat, simpelweg
vergeten te vertellen.
Het andere is, dat een olie lekkende turbo, net zoveel turbo druk aangeeft en mee doet als een goede turbo!
Dat kan jaren lang zo goed gaan! Zo slecht was de turbo niet! Hij heeft niet inwendig gekeken, alleen gezegd wat de uitdraai weer gaf.
Derk vertelde mij dat ik een grondige lek test moest laten doen en alles moest na lopen omtrent het olie verbruik.
Aangezien Derk en Jeroen geen tijd hadden binnen korte tijd voor dat onderzoek ben ik naar de gewone Opel dealer gegaan daarvoor.
Ze hebben enkel die uitspraak gedaan omdat ze alleen de turbo druk zagen en die was normaal, maar hadden geen onderzoek naar de rest gedaan.
Ondanks alles, zal ik mijn auto en mijn motor op motorisch gebied altijd door VDB Works laten doen. Ook vanwege dat Jeroen elke week wel in een blad staat over zijn kunnen en weten en uiteraard over zijn super snelle motor. Zoals iemand al een keer mooi verwoorde hier. Wat Jeroen aanraakt verandert in goud! Ik denk dat je minder slechte ervaring met Jeroen vind op het net dan met andere tuners.
Genoeg erover gepraat, laat ieder voor zich bedenken wat die wil en hoe en waar.
Ik wou alleen met dit topic duidelijk maken dat deze jongens gouden handen hebben en dat het in ons eigen koude kikkerlandje is