[rquote=1892199&tid=144589&author=Lamborghini]De discussies zijn al lekker op gang.
- Ik krijg inderdaad Opel Master Service garantie na deze beurt.
- Ze hebben mij gevraagd of ik wilde dat ze verder onderzoek verrichtten met daarbij de vermelding wat dat in hield en wat het ongeveer ging kosten
- Ze hebben me aangeboden zelf te komen kijken naar mijn remschijven en die kabelboom. Heb toen met eigen ogen kunnen zien dat die blokken + schijf wel echt moesten. En dat die kabelboom er enstig aan toe was.
De rest van de beurt... ik heb zelf (helaas
) erg goede ervaringen met mijn VOD (leidschendam). En slechte ervaringen met garages in de buurt. De schijven had ik zelf kunnen doen. Maar die draadboom is echt een kloteklus voor die gasten dalijk. Heb elektro gestudeerd dus weet best hoe en wat. Maar zit op een erg vervelende plek dus ik wens ze veel plezier en geduld 
Daarnaast, deze beurt is nu bij de VOD. Hierna ga ik gewoon simpelere dingen laten uitvoeren ergens anders. Want hierna weet ik beter de conditie van de auto.[/rquote]
Vind dit heel netjes van de VOD dat ze je even bij de auto laten kijken :thumbup
- Ik krijg inderdaad Opel Master Service garantie na deze beurt.
- Ze hebben mij gevraagd of ik wilde dat ze verder onderzoek verrichtten met daarbij de vermelding wat dat in hield en wat het ongeveer ging kosten
- Ze hebben me aangeboden zelf te komen kijken naar mijn remschijven en die kabelboom. Heb toen met eigen ogen kunnen zien dat die blokken + schijf wel echt moesten. En dat die kabelboom er enstig aan toe was.
De rest van de beurt... ik heb zelf (helaas
Daarnaast, deze beurt is nu bij de VOD. Hierna ga ik gewoon simpelere dingen laten uitvoeren ergens anders. Want hierna weet ik beter de conditie van de auto.[/rquote]
Vind dit heel netjes van de VOD dat ze je even bij de auto laten kijken :thumbup