• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vec C: geen kattepis om te onderhouden

[rquote=1892199&tid=144589&author=Lamborghini]De discussies zijn al lekker op gang.

- Ik krijg inderdaad Opel Master Service garantie na deze beurt.

- Ze hebben mij gevraagd of ik wilde dat ze verder onderzoek verrichtten met daarbij de vermelding wat dat in hield en wat het ongeveer ging kosten

- Ze hebben me aangeboden zelf te komen kijken naar mijn remschijven en die kabelboom. Heb toen met eigen ogen kunnen zien dat die blokken + schijf wel echt moesten. En dat die kabelboom er enstig aan toe was.

De rest van de beurt... ik heb zelf (helaas :-)) erg goede ervaringen met mijn VOD (leidschendam). En slechte ervaringen met garages in de buurt. De schijven had ik zelf kunnen doen. Maar die draadboom is echt een kloteklus voor die gasten dalijk. Heb elektro gestudeerd dus weet best hoe en wat. Maar zit op een erg vervelende plek dus ik wens ze veel plezier en geduld :P

Daarnaast, deze beurt is nu bij de VOD. Hierna ga ik gewoon simpelere dingen laten uitvoeren ergens anders. Want hierna weet ik beter de conditie van de auto.[/rquote]

Vind dit heel netjes van de VOD dat ze je even bij de auto laten kijken :thumbup

[rquote=1892260&tid=144589&author=arjontje][rquote=1892254&tid=144589&author=stillekracht]Ik zeg: Grote beurt voor de Zafira, bij de VOD €300,- [met bandenwissel van zomer naar winterbanden en bandenhotel] vindt ik niet duur.

[/rquote]

Dat is een erg redelijke prijs ja.[/rquote]

Dit is dus MET een rol pepermunt, een ijskrabber, en....... een jaar Opel Assistance.

Scheelt me ook weer een Anwb lidmaatschap.

[rquote=1892260&tid=144589&author=arjontje][rquote=1892254&tid=144589&author=stillekracht]Ik zeg: Grote beurt voor de Zafira, bij de VOD €300,- [met bandenwissel van zomer naar winterbanden en bandenhotel] vindt ik niet duur.

[/rquote]

Dat is een erg redelijke prijs ja.[/rquote]

Dit is dus MET een rol pepermunt, een ijskrabber, en....... een jaar Opel Assistance.

Scheelt me ook weer een Anwb lidmaatschap.

het ligt er ook erg aan waar je naar toe gaat!

hier in gorinchem zijn het een paar bejaarde monteurs die net weten hoe je computer schrijft, hebben mij al meerdere keren een foute dure diagnose gesteld.

kom je echter in sliedrecht dan lopen der een paar pientere jonge gasten van 27jaar die ongeveer computer nerds zijn en echt alles zelf oplossen, en goed.

zelfs al een keer zonder dat er iets vervangen diende te worden!!

dit geldt trouwens ook voor vak garages, de ene is de andere niet!

het ligt er ook erg aan waar je naar toe gaat!

hier in gorinchem zijn het een paar bejaarde monteurs die net weten hoe je computer schrijft, hebben mij al meerdere keren een foute dure diagnose gesteld.

kom je echter in sliedrecht dan lopen der een paar pientere jonge gasten van 27jaar die ongeveer computer nerds zijn en echt alles zelf oplossen, en goed.

zelfs al een keer zonder dat er iets vervangen diende te worden!!

dit geldt trouwens ook voor vak garages, de ene is de andere niet!

Terug
Naar boven