Hey, vakantie weer achter de rug. Tijd om weer eens over een mod na te denken.
Hoor graag jullie mening, Ik vind de voorbumper van mijn auto nog al saai, gewoon. Ik heb na wat onderzoek meerder opties blijkt. Ik kan er een Irmscher onderlip onder plakken, maar die vind ik eigenlijk nog al lomp staan. Ik kan een complete Irmscher voorbumper plaatsen, maar die is schreeuwend duur en heeft geen rubber onderlip dus vrees ik dat ik die zo aan puin rijd. Of ik kan er een Signum bumper op zetten.
Hierbij de pics,
Voorts heb ik nog een vraagje,
Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?
Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTH
En weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.
Tot slot nog een shot van m'n vec voor de voorbumper.
Safe driving Jurgen
Hoor graag jullie mening, Ik vind de voorbumper van mijn auto nog al saai, gewoon. Ik heb na wat onderzoek meerder opties blijkt. Ik kan er een Irmscher onderlip onder plakken, maar die vind ik eigenlijk nog al lomp staan. Ik kan een complete Irmscher voorbumper plaatsen, maar die is schreeuwend duur en heeft geen rubber onderlip dus vrees ik dat ik die zo aan puin rijd. Of ik kan er een Signum bumper op zetten.
Hierbij de pics,
Voorts heb ik nog een vraagje,
Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?
Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTH
En weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.
Tot slot nog een shot van m'n vec voor de voorbumper.
Safe driving Jurgen