• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vec C SW vraagje + pic's

jraaf

Woont hier bijna
Hey, vakantie weer achter de rug. Tijd om weer eens over een mod na te denken.

Hoor graag jullie mening, Ik vind de voorbumper van mijn auto nog al saai, gewoon. Ik heb na wat onderzoek meerder opties blijkt. Ik kan er een Irmscher onderlip onder plakken, maar die vind ik eigenlijk nog al lomp staan. Ik kan een complete Irmscher voorbumper plaatsen, maar die is schreeuwend duur en heeft geen rubber onderlip dus vrees ik dat ik die zo aan puin rijd. Of ik kan er een Signum bumper op zetten.

Hierbij de pics,

voorbumper_i500.jpg

vectra-c_hoofd_caravan.jpg

signum-a_hoofd.jpg

Voorts heb ik nog een vraagje,

Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?

Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTH

P8270224.jpg

En weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.

P8270226.jpg

Tot slot nog een shot van m'n vec voor de voorbumper.

P7120009.jpg

P7120010.jpg

Safe driving Jurgen

origineel gepost door Gts32v6

Voorbumper van een Gts kan ook nog:thumbup

Gr. Gts32v6

Die is toch hetzelfde als van een Signum :hmmz:hmmz

origineel gepost door ahrend

origineel gepost door Gts32v6

Voorbumper van een Gts kan ook nog:thumbup

Gr. Gts32v6

Die is toch hetzelfde als van een Signum :hmmz:hmmz

Hallo,

Ja is dezelfde, deze GTS bumper heb ik toen ook op mijn sedan gezet.

Alleen zijn de Gril-inzetten van de GTS en de Signum verschillend.

Maar ze passen onderling wel.

Groetjes, Joche

Voorts heb ik nog een vraagje,

Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?

Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTH

P8270224.jpg

En weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.

P8270226.jpg

Tot slot nog een shot van m'n vec voor de voorbumper.

P7120009.jpg

P7120010.jpg

Safe driving Jurgen [/quote]

Hallo,

Stekker is denk ik voor een standkachel, teminste daar lag die bij mij wel, op die plek.

Groetjes, Joche

Je wil het denk ik niet horen (lezen) maar ik vind die bumperlip van Irmscher wel te gek staan op een C Vectra :angel

origineel gepost door jocoma

Of deze opc bumper:

GroteFoto-N4CESPBA.jpg

lijkt wel veel op de Irmscher, maar wel mooi strak.

volgens mij is deze nergens te koop,GM tuningparts is er al erg lang naar op zoek ,geld trouwens ook voor het grilletje

Of deze opc bumper:

volgens mij is deze nergens te koop,GM tuningparts is er al erg lang naar op zoek ,geld trouwens ook voor het grilletje

Staat er wel een op de site van GM tuningparts, de afbeelding is van een C2 maar weet niet of hem ook voor de C1 hebben (kost 449 eurie, wordt nieuw geleverd in de primer compleet met mistlampen / sleepoogkapje / alle roosters )

Of deze opc bumper:

GroteFoto-N4CESPBA.jpg

Hallo,

Daar kan die dan lang na zoeken, omdat de OPC nooit in produktie genomen is, teminste niet bij de Vectra C1.

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

Of deze opc bumper:

Hallo,

Daar kan die dan lang na zoeken, omdat de OPC nooit in produktie genomen is, teminste niet bij de Vectra C1.

Groetjes, Joche

Geldt dit ook voor de vxr c1? (er zijn tenslotte van beide foto's op internet te vinden)

Hey jongens,

Bedankt voor de reacties. Het is idd moelijk kiezen. Lexmaul heeft ook nog een voorbumper in het assortiment mar die is wel erg opzichtig.

@ joche, thanks, dat zou een mooie optie zijn zodra de buitenkant klaar is.

@ Paashaas, ik kan het altijd waarderen als men uitkomt voor z'n mening. Tja ik vind die spoiler net iets te veel geplakt er uit zien.

Die C1 OPC uitvoering is er idd nooit gekomen, daar kun je alleen maar aan komen als je het prototype vindt. Ook in VXR niet, Heb ik mij laten vertellen door mijn Duitse contact. Die Irmscher i500 of i35 uitvoering vind ik eigenlijk de mooiste oplossing maar zoals gezegd, als je die op de stoep zet bij de C1000 wordt je niet blij. En aangezien mijn huidige rubberlip al flink plat gaat op drempels her en der vrees ik het ergste.

Ik ga waarschijnlijk voor de GTS/Signum oplossing, maar dan idd met de signum mistlampen etc.

Weet iemand nog wat het onderdeel is waar die olie op ligt??

Thanks en safe driving Jurgen

Terug
Naar boven