• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vec C1 SW met IPF van EDS

origineel gepost door paazhaaz

Zit er sterk aan te denken om mijn auto ook te laten chippen bij EDS.

Volgende week gaat deze chip er in ieder geval weer vanaf.

Alleen al voor de optie 'NO EGR' wil ik het al doen. Blijft m'n inlaatspruitstuk tenminste mooi schoon. Scheelt problemen met de wervelkleppen. Een inlaatspruitstuk is duurder dan het chippen. :P

Heb al een mail gestuurd naar EDS, maar nog geen resultaat na 1 week. Zal er maar eens een telefoontje achteraan plakken.

EDS reageert niet op mails. Ik heb ze zelf ook 2 keer gemaild, maar nooit reactie gekregen.

EDS biedt inderdaad interessante opties:

Meer vermogen en koppel

EGR uit programmeren

Begrenser er van af

Roetfilter vaker reinigen

Ik heb een tijd getwijfeld om hem hier in NL te laten tunen. Voor 499 euro komen ze dat bij mij aan de deur doen, maar daarmee krijg je alleen maar meer vermogen en koppel. Ik ben zelf ook aan het denken om naar EDS te gaan, daar krijg je alle bovengenoemde opties voor nog geen 400 euro.

origineel gepost door Erwin

EDS reageert niet op mails. Ik heb ze zelf ook 2 keer gemaild, maar nooit reactie gekregen.

Opmerkelijk, Ik heb meestal binnen 2 dagen antwoord. Schrijven jullie je mail in het Duits of in het Engels? Wat zeker wil helpen is als je aangeeft dat je een afspraak wilt maken. als je dan je voorkeur data aangeeft heb je geheid een reactie.

Safe driving Jurgen

Heb de mail in het engels gestuurd. Duits typen kan ik niet.

Maar ik zal er binnenkort eens heen bellen en dan een beetje met handen en voeten Duits proberen te praten :P

Ik heb ze toen der tijd 2 keer in het Duits aangeschreven. Ik heb het najaar nog 2 weken vakantie staan, ik ga dan eens kijken om af te rijden naar Marl.

Heb je inmiddels al gebeld? Anders gewoon Limburgs praten, dat verstaan ze ook wel een beetje. ;)

Terug
Naar boven