total_recall
Post weinig
Probleem: stationair gaat van laag naar hoger toerental (hoorbaar)
na een lange tijd rijden ( warme motor dus
) lijkt het of het de kracht niet kan geven waar ik om vraag.
Terwijl het wel normaal doet bij een pas draaiende of lauwe motor.
Bij het versnellen op de weg of autobaan komt ie moeilijk mee en geeft rare gebrom en vermogen verlies,
beetje spelen met gas en hoge toeren dan wil het nog maar net gaan.
Ik heb de Bougie's vervangen en bekabeling goed na gekeken en door gemeten, daar is niets mis mee.
Ik was van plan om de gasklep via de How-to schoon te maken,
maar zonder de vele onderdelen die ik eerst verwijderen moet voordat ik er bij kan komen
ben ik daar nog niet mee begonnen ik gebruik de auto voor woon-werk en prive ritten.
Verder ben ik een slangetje tegen gekomen die ergens af was, komend uit bijrijderskant naar achterkant motor bij een klein zwart kastje
(links van de motor als je er voor staat zit dat kastje)
Waar het echt voor dient kan ik op internet niet vinden maar nadat ik dat slangetje heb schoongemaakt,
en hopelijk goed terug geplaatst heb (kon geen andere aansluiting vinden voor dit slangetje) loopt het al heel veel beter.
zoals minder inhouden en beter reageren op mijn wensen, maar heb nog geen verre rit mee gemaakt om goed te testen.
op de gasklep na kan dit nog meer een probleem zijn?
na een lange tijd rijden ( warme motor dus
Terwijl het wel normaal doet bij een pas draaiende of lauwe motor.
Bij het versnellen op de weg of autobaan komt ie moeilijk mee en geeft rare gebrom en vermogen verlies,
beetje spelen met gas en hoge toeren dan wil het nog maar net gaan.
Ik heb de Bougie's vervangen en bekabeling goed na gekeken en door gemeten, daar is niets mis mee.
Ik was van plan om de gasklep via de How-to schoon te maken,
maar zonder de vele onderdelen die ik eerst verwijderen moet voordat ik er bij kan komen
ben ik daar nog niet mee begonnen ik gebruik de auto voor woon-werk en prive ritten.
Verder ben ik een slangetje tegen gekomen die ergens af was, komend uit bijrijderskant naar achterkant motor bij een klein zwart kastje
(links van de motor als je er voor staat zit dat kastje)
Waar het echt voor dient kan ik op internet niet vinden maar nadat ik dat slangetje heb schoongemaakt,
en hopelijk goed terug geplaatst heb (kon geen andere aansluiting vinden voor dit slangetje) loopt het al heel veel beter.
zoals minder inhouden en beter reageren op mijn wensen, maar heb nog geen verre rit mee gemaakt om goed te testen.
op de gasklep na kan dit nog meer een probleem zijn?