• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A loopt niet lekker

Zeg je verkeerd, OP een Veredeld Bestel busje haha:

ombouwC14NZ032.jpg

Willem

origineel gepost door vectratinus

ik heb er 2 ingestuurd maar hellaas geen corvette gewonnen :thumbdown

waarom een corvette als je een dikke vec hebt? :P

ik had die corvette gelijk weer verkocht als ik hem had gewonnen en wat anders leuks der voor terug gekocht

een vectra C station net zoals een hoop hier op het forum? :D

waarschijnlijk wel maar dan een 3.2 v6 of een 2.8 v6 turbo

en dan een dodge charger 69 als project uit amerika laten komen

heb je de staat gewonnen? :o

@Willem: had vandaag effe gauw op het werk gekeken (automaterialen zaak) alleen daar kreeg ik voor die pakkingen helaas niks te voorschijn.. dus volgende week maar eens langs de vod op dan maar... zijn die pakkingen niet meer te herbruiken? anders kijk ik eerst hoe de staat is van die pakkingen :P

heb ook een vectra a uit 1992 bij mij liep hij ook slecht stationeer andere stappenmotor erin en nu loopt hij weer goed slaat ook niet meer af

gr

richard

origineel gepost door thewhale

heb ook een vectra a uit 1992 bij mij liep hij ook slecht stationeer andere stappenmotor erin en nu loopt hij weer goed slaat ook niet meer af

gr

richard

ah goed om te horen :D maar die van mij slaat niet af hoor :D

Ik heb de auto zoals in "wat heb je vandaag gedaan aan je vec" topic al stond de auto weggebracht voor een grote beurt, heb dus brandstoffilter mee laten vervangen (als die dan toch bezig is dan kan dat net zo goed gelijk meegepakt worden) en ik heb sinds ik hem terug kreeg geen last meer gehad van gestotter en volgensmij loopt hij nu ook weer net iets zuiniger.. kan het kloppen dat die van zo'n beurt zuiniger gaat lopen? Hieronder staat wat er is gebeurt, luchtfilter en bougies had ik pas zelf gedaan dus niet nodig:

- olie plus oliefilter (logisch:))

- brandstoffilter

- remblokken en schijven

@wim-v6 wrote:Zeg je verkeerd, OP een Veredeld Bestel busje haha:

ombouwC14NZ032.jpg

Willem

dat jij op dat ding kan rijden man, geef mij maar gewoon een wip kar of een trailer, laatste keer dat ik het geprobeerd heb met een aanhanger ben ik na 10 minuten vloekend en tierend naar de kantine gevlucht.

vooruit geen probleem maar dat verdomde aandokken krijg ik niet voor elkaar lol

Dat Vloeken heb ik nou met een Whipkar Gloeiende, daar kan ik mee aan het stoeien zijn.

Trailer hoe kort of lang dan ook, geen probleem, evenals deze Schamel-combi's, Heerlijk gewoon ook, vandaag gewoon weer in een Superklein hoekje gekeerd, en ingestoken... das het voordeel, die dingen kan je heel kort draaien...

Amerikanen zouden zeggen, you can turn it on a Dime..

Willem

Terug
Naar boven