@SimpleFace wrote:Inderdaad, vind ze nog steeds mooie auto's. Mijn eerst auto was een Vectra A GLS uit '93 met de 2 liter motor, gekocht toen hij ongeveer 9 jaar oud was voor 1750 euro (Auto's waren toen een stuk goedkoper, koop maar nu een Vectra van 9 jaar oud voor 1750 euro). Toendertijd geen kaas van gegeten en niks aan gedaan, maar reed erg lekker, trok goed door. En met nauwelijks onderhoud heb ik er toch 4 jaar in gereden. Daarna de Vectra B Sports II gehad met maar een 1.6 16V maar wat een strakke wegligging, wat een fijn sportief onderstel, ongekend. De Vectra A was ook leuk met uitbrekende achterkant steeds wat erg makkelijk weer recht te trekken was met een dotje gas, flink mee mensen mee laten schrikken in de auto 
Een V6 of Turbo staat hier nog steeds hoog op de verlanglijst. Vecta A,B of C maakt met niet uit, hoewel liever geen C eigenlijk gezien het zware koetswerk.
ik kan je de vectra b v6 wel adviseren
heb er zelf eentje een diamont sport v6 handgeschakeld en die ligt erg lekker in de bocht (vooral met zo`n zwaar blok op de vooras) en als je tcs uit zet wordt die behoorlijk tailhappy en wat je zegt.. gas geven en hij trekt zich weer recht...
enige nadeel.. als je plezier hebt gaat er alleen de benzine er snel doorheen... maar voor de rest een erg fijne auto
Een V6 of Turbo staat hier nog steeds hoog op de verlanglijst. Vecta A,B of C maakt met niet uit, hoewel liever geen C eigenlijk gezien het zware koetswerk.
ik kan je de vectra b v6 wel adviseren
enige nadeel.. als je plezier hebt gaat er alleen de benzine er snel doorheen... maar voor de rest een erg fijne auto