• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A Turbo

@16VCalibra wrote:@ T.I.M. ben je trouwens nog van plan om em wat op te fokken of niet :D

wssnlijk niet... loopt niet zo heel erg fijn het herstel als ik het goed begreep van Tim

Wat mij opvalt is dat de drijfstang lagerschalen van alle C20XE's die ik open gehaald heb totaal versleten zijn.

Bouw nu altijd nieuwe in, die paar tientjes maken het verschil tussen lang heel en snel stuk.

Jammer dat jouwe stuk gelopen is, succes met de wederopbouw.

Wat mij opvalt is dat de drijfstang lagerschalen van alle C20XE's die ik open gehaald heb totaal versleten zijn.

Bouw nu altijd nieuwe in, die paar tientjes maken het verschil tussen lang heel en snel stuk.

Jammer dat jouwe stuk gelopen is, succes met de wederopbouw.

Dit had weinig met lagers temaken, lagers waren goed van de motor, die heb ik gecontroleerd. Dit is gewoon puur een scheur in een drijfstang geweest of een bout afgeknapt.

Dit had weinig met lagers temaken, lagers waren goed van de motor, die heb ik gecontroleerd. Dit is gewoon puur een scheur in een drijfstang geweest of een bout afgeknapt.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:ik neem aan dat de bouten wel vervangen zijn na het controleren van de lagers?

Uiteraard, was bovendien ook cilinder 1.

Verder ga ik geen discussie meer voeren hier op het forum, straks komt iedereen zich er mee bemoeien. Het blijft techniek wat stuk kan gaan, en dat is al vervelend genoeg.

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:ik neem aan dat de bouten wel vervangen zijn na het controleren van de lagers?

Uiteraard, was bovendien ook cilinder 1.

Verder ga ik geen discussie meer voeren hier op het forum, straks komt iedereen zich er mee bemoeien. Het blijft techniek wat stuk kan gaan, en dat is al vervelend genoeg.

Jah idd ! ding moet weer rijden.. Timmeeh heeft nu maar een Kadett GSi derbij gekocht omdat ie toch vervoer moet hebben.. fietsen was ie goed zat..

Hij heeft nu een rooie 87er kadett met c20ne

Jah idd ! ding moet weer rijden.. Timmeeh heeft nu maar een Kadett GSi derbij gekocht omdat ie toch vervoer moet hebben.. fietsen was ie goed zat..

Hij heeft nu een rooie 87er kadett met c20ne

Terug
Naar boven