• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A Turbo

@16VCalibra wrote:Ik denk dat een rechtzaak tege jetcars moeilijk word omdat de auto's die zijn verkopen zo goedkoop zijn, en dus de /advocaatrechter er de moeite niet voor zou nemen.

jij hebt ook geen verstand van het rechtssysteem he

bedrag maakt niks uit hoor

ik heb al rechtzaken gehad tegen de gemeente puur om mijn gelijk te krijgen en wat dus helemaal niks met de hoogte van het bedrag te maken heeft

en daar bij denk ik dat de jaar omzet van jet cars hoger is dan die van niels

Ik had het erover als je je geld terug eist. Dat bedrag wat je wilt terug eisen moet een minimum bedrag zijn, weet ik zo even niet uit het hoofd. Want geld terug eisen en gewoon gelijk willen krijgen zijn twee totaal andere dingen..

Wijsneus, niet iedereen kan zo snugger zijn als jij..

Ik had het erover als je je geld terug eist. Dat bedrag wat je wilt terug eisen moet een minimum bedrag zijn, weet ik zo even niet uit het hoofd. Want geld terug eisen en gewoon gelijk willen krijgen zijn twee totaal andere dingen..

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Op basis van?? Geef jezelf een bekeuring man omdat je het milieu vervuild met je stoomboot :jerry

Of is het meer haat omdat ik een dikke bak mag besturen?? Heb al een aantal boetes gehad hoor waar haat wel mee speelde......

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Op basis van?? Geef jezelf een bekeuring man omdat je het milieu vervuild met je stoomboot :jerry

Of is het meer haat omdat ik een dikke bak mag besturen?? Heb al een aantal boetes gehad hoor waar haat wel mee speelde......

Nouja het geneuzel begint aardig irritant te worden allemaal. Elke betrokken partij heeft zijn punt al meerdere malen duidelijk gemaakt maar het halve forum moet zich er ook nog eens mee bemoeien. Ik denk dat het beste is dat de betrokkenen gewoon afwachten hoe het bij de rechter gaat uitpakken. Ik begrijp dat dat misschien moeilijk is maar het verbeterd de situatie voor jullie alsook voor het forum echt niet hoor. Er beginnen nu mensen heftige discussies te voeren met elkaar terwijl zij waarschijnlijk niet eens weten hoe het verhaal precies in elkaar steekt en ook geen ene bal te maken hebben met de kwesties betreffende DHZ.

Nouja het geneuzel begint aardig irritant te worden allemaal. Elke betrokken partij heeft zijn punt al meerdere malen duidelijk gemaakt maar het halve forum moet zich er ook nog eens mee bemoeien. Ik denk dat het beste is dat de betrokkenen gewoon afwachten hoe het bij de rechter gaat uitpakken. Ik begrijp dat dat misschien moeilijk is maar het verbeterd de situatie voor jullie alsook voor het forum echt niet hoor. Er beginnen nu mensen heftige discussies te voeren met elkaar terwijl zij waarschijnlijk niet eens weten hoe het verhaal precies in elkaar steekt en ook geen ene bal te maken hebben met de kwesties betreffende DHZ.

@16VCalibra wrote:Ik had het erover als je je geld terug eist. Dat bedrag wat je wilt terug eisen moet een minimum bedrag zijn, weet ik zo even niet uit het hoofd. Want geld terug eisen en gewoon gelijk willen krijgen zijn twee totaal andere dingen..

jij snapt het echt niet he

al wil ik een tientje terug via de rechter

als ik na een advocaat ga en ik kom er niet uit met die persoon waar ik dat tientje van krijg kan ik het gewoon via de rechter eisen

rechter is onpartijdig

dus zal nooit zeggen dat dat het niet waard is

dat de kosten van advocaat hoger zijn dan dat tientje doet er nu ff niet toe

weet niet wat jij voor advocaat hebt... maar die gele uit een fles doet niet veel hoor

Terug
Naar boven