• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A Turbo

dit is er 1 waar de motor in een belastingvrije carrosserie hangt ( veel lichter dan en ori g40 ) verder is de kop bewerkt door bolku tuning, de kleinste poulie op de lader ( 5pkriem/multieriem) 63mm rvs uitlaat, chip, nokkenas.. en verder weet ik het zo 1 2 3 niet..

das een tijd geleden dat ik hierop heb gekeken vectra staat nog stil waarschijnlijk ligt het aan het moertje die bij de wastgate is los getrilt. eerst maar eens apk op de vectra doen deze maand en dan zien we wel verder. moeten zoiezo ook nog nieuwe klepstoters in. over niels wil ik het niet meer hebben dhier die kan van mij part de boom in met ze 2e hands onderdelen waar je op kon vertrouwen als hij dat gebruikte dat het goed was.en achteraf berichtje sturen dat ik bij hem via inkoopsprijs nieuwe kon krijgen. ben gekke henkie niet die auto komt daar nooit meer.

die g40 is verre weg van orgineel. en t is een polo caroserie uit 82 .

leuk dat veel mensen zich altijd vergissen in een g40 motor.

kadett is nu ook belastingvrij voor zolang t duurd gelukig is dat weer een meevaller

@T.I.M. wrote:das een tijd geleden dat ik hierop heb gekeken vectra staat nog stil waarschijnlijk ligt het aan het moertje die bij de wastgate is los getrilt. eerst maar eens apk op de vectra doen deze maand en dan zien we wel verder. moeten zoiezo ook nog nieuwe klepstoters in. over niels wil ik het niet meer hebben dhier die kan van mij part de boom in met ze 2e hands onderdelen waar je op kon vertrouwen als hij dat gebruikte dat het goed was.en achteraf berichtje sturen dat ik bij hem via inkoopsprijs nieuwe kon krijgen. ben gekke henkie niet die auto komt daar nooit meer.

;)

Er word niet tot nauwlijks meegereden.. hij rijd met de Kadett.. dumpvalve is wel vervangen. hij wil eerst zen wiellager nog vervangen, de olie lekkage oplossen en nog wat dingen.. ook vertelde hij dat de vec daarna een bezoekje bij Botter gaat doen..

haha nee jou bedoelde ik niet. maar das ook een van de redenen dat ik niet zo op die forums zit haha gewoon de schuur in en zelf bouwen.

bij de kadett heb ik ook wel probleempjes gehad maar dat is allemaal opgelost hij loopt echt super nu. word alleen tijd om de voorophanging goed voor mekaar te maken dat is t enige nog.

Nee ik bedoelde van heb ik weer teveel gezegd wat betreft DHZ.. Heb al wat waarschuwingen gehad dat ik niet mocht bemoeien... :ass

dit is er 1 waar de motor in een belastingvrije carrosserie hangt ( veel lichter dan en ori g40 ) verder is de kop bewerkt door bolku tuning, de kleinste poulie op de lader ( 5pkriem/multieriem) 63mm rvs uitlaat, chip, nokkenas.. en verder weet ik het zo 1 2 3 niet..

die dhz is verleden tijd ik ga me er niet meer mee bezig houden. word al naar als ik die naam lees.

nu weer ontopic. :jerry

das een tijd geleden dat ik hierop heb gekeken vectra staat nog stil waarschijnlijk ligt het aan het moertje die bij de wastgate is los getrilt. eerst maar eens apk op de vectra doen deze maand en dan zien we wel verder. moeten zoiezo ook nog nieuwe klepstoters in. over niels wil ik het niet meer hebben dhier die kan van mij part de boom in met ze 2e hands onderdelen waar je op kon vertrouwen als hij dat gebruikte dat het goed was.en achteraf berichtje sturen dat ik bij hem via inkoopsprijs nieuwe kon krijgen. ben gekke henkie niet die auto komt daar nooit meer.

die g40 is verre weg van orgineel. en t is een polo caroserie uit 82 .

leuk dat veel mensen zich altijd vergissen in een g40 motor.

kadett is nu ook belastingvrij voor zolang t duurd gelukig is dat weer een meevaller

@T.I.M. wrote:das een tijd geleden dat ik hierop heb gekeken vectra staat nog stil waarschijnlijk ligt het aan het moertje die bij de wastgate is los getrilt. eerst maar eens apk op de vectra doen deze maand en dan zien we wel verder. moeten zoiezo ook nog nieuwe klepstoters in. over niels wil ik het niet meer hebben dhier die kan van mij part de boom in met ze 2e hands onderdelen waar je op kon vertrouwen als hij dat gebruikte dat het goed was.en achteraf berichtje sturen dat ik bij hem via inkoopsprijs nieuwe kon krijgen. ben gekke henkie niet die auto komt daar nooit meer.

;)

Terug
Naar boven