• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A Turbo

op verzoek van Tim..

IMG-20130115-WA0009.jpg

Rechts Tim, links Suanes

IMG-20130115-WA0010.jpg

en nog een filmpje

[youtube:bfeyyvc2]

[youtube:bfeyyvc2]

haha nee jou bedoelde ik niet. maar das ook een van de redenen dat ik niet zo op die forums zit haha gewoon de schuur in en zelf bouwen.

bij de kadett heb ik ook wel probleempjes gehad maar dat is allemaal opgelost hij loopt echt super nu. word alleen tijd om de voorophanging goed voor mekaar te maken dat is t enige nog.

Nee ik bedoelde van heb ik weer teveel gezegd wat betreft DHZ.. Heb al wat waarschuwingen gehad dat ik niet mocht bemoeien... :ass

die dhz is verleden tijd ik ga me er niet meer mee bezig houden. word al naar als ik die naam lees.

nu weer ontopic. :jerry

apk zit er wel op maar fatsoenlijk lopen doet die niet. lijkt wel of die bij koude motor soms weer op 3 pitten loopt. erg jammer allemaal. vectra staat nu alweer een tijd stil zo.

Ik heb geen telefoontje of mailtje van je gehad over het probleem. Dus ik snap niet wat dit nu bijdraagt aan een oplossing. Maar je mag er altijd mee langs komen. De auto heeft hier zonder problemen gereden. Bougiekabels anders even van de Kadett omzetten, kan zijn dat er een kabel slecht aan het worden is.

Terug
Naar boven