• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A2 C25XE V6 *UPDATE 20-09*

bij mij zijn het echt maar 2 stekkertjes achterin :P eentje voor de klok en eentje voor het lampje :P dus ik laat het lekker zo dan maar :D

oenatje kom jij ook nog naar de meeting? wil die vec echt een keer van dichtbij kunnen bekijken :D

mijn moeder heeft precies dezelfde radio in haar omi zitten maar ik kan er maar niet achter komen waar die knop links voor is eentje is ervoor om het frontje los te maken maar die andere... :P

Je hebt een CDR500 erin..

deze radio heeft GEEN display..

de radio's die in het Calibra topic dat ik stuurde staan, zijn Originele radio's Welke een eigen Disply op hun front hebben.

De CDR500 is voor opels met eigen scherm zoals de Astra-F-G Corsa-B-C Vectra-B Omega-B

Willem

@Wim. heb het topic doorgelezen en begrijp wat je bedoelt,

cdr500 werkt ook zonder extern scherm. cdr500 is ook origineel geleverd in corsa b. die hebben toch ook geen schermpje?

origineel gepost door Oenatje

@Wim. heb het topic doorgelezen en begrijp wat je bedoelt,

cdr500 werkt ook zonder extern scherm. cdr500 is ook origineel geleverd in corsa b. die hebben toch ook geen schermpje?

hij werkt ook wel alleen zoekt hij digitaal zenders.. dus als die een zender heeft gevonden kan hij jou niet laten zien welke zender het is :D

Extern scherm (je zit ook staan track 9 CD op scherm)

Zwevendveccie009.jpg

radio in de Vectra-B

Afbeelding024.jpg

Willem

2 knopjes boven de volume knop, Toon regeling en balance / fader.

Dit is de delco, met draaiknoppen voor de Toon regeling

de VDO en de Siemens VDO hebben dat in een menu.

Willem

ok van dat schermpje begrijp ik,

maar hij doet het ook gewoon zonder scherm. kan idd niet zien welke zender dat ie staat.

maar dat maakt niet uit. staat toch altijd op 3fm

okeej

haha, ik zou persoonlijk lekker een radio zoeken met schermpje haha..

vind ik dan wel zo mooi..

heb in mijn Vectra ook een originele radio, en daar komt ook geen andere in.

vind het netjes zo.

Willem

scherm mis ik niet, heb wel bewust voor de cdr500 gekozen. puur omdat het originele radio is, en ik vind hem er mooi uitzien.

is er 1 uit engeland btw, veel goedkoper dan in nl.

ik heb er nu een radio erin zitten met cd/usb/blauwetand vergeet ik wat... oja en radio :D had deze gekocht voor ruim anderhalf jaar terug en ben er nog steeds heel erg blij mee :D

origineel gepost door Oenatje

heb je een foto?

ik zal vandaag wel effe foto maken van die radio, moet de auto nodig een wasbeurt geven, schaam me kapot nu voor de vuiligheid wat erop ligt :P

Terug
Naar boven