• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra A2 C25XE V6 *UPDATE 20-09*

kachelprobleem is er nog steeds. ook met de juiste weerstand gebeurt er niks. met de oude blaast ie alleen op stand 4.

vandaag het volgende gedaan:

DSC08798.jpg

DSC08797.jpg

DSC08799.jpg

DSC08800.jpg

1 kant klaar:

DSC08805.jpg

DSC08801.jpg

andere kant:

DSC08796.jpg

DSC08802.jpg

DSC08803.jpg

totaal plaatje:

DSC08804.jpg

staat stukken beter vind ik zelf

daarna de auto gewassen

de schakelaar(dat wieltje) van de kachel al gewisseld? dacht ook altijd dat die niet stuk kon, maar van het weekend tegendeel bewezen!

Je bedoelt deze schakelaar? :)

npq3k1.jpg

Heb ik nog liggen. Werkend uit m'n A1 gehaald (non-airco dat wel, weet niet of dat verschil maakt).

Maareh, 't is wel een verdomd mooie A zeg! :shock: Ongelofelijk strak in de lak in tegenstelling tot de meeste van dat type. Daar zijn toch vaak wel 'enkele' roestpuntjes op te vinden... Hou 'm goed! ;)

@Lemmens, bedankt voor je compliment

wieltje word vervangen binnenkort voor een nieuwe.

heb van de week een aantal weerstanden geprobeert. nieuw en oude, kachel doet het alleen op stand 4

keep u posted

Ik heb nog een klachelwieltje voor Met Airco liggen. (tenminste komt uit een airco paneeltje). had m van de week nog in mijn handen..

Willem

Terug
Naar boven