• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B 2.2DTI met grote pech:(

Bartjex88

Post vaak
Beste forumleden,

Onlangs een nieuwe vectra B2 gekocht, Na een tijdje problemen gekregen met jawel de brandstofpomp, De wagen heb ik dan binnengedaan en de electronica was hiervan kapot, Nu is deze hersteld en draait hij nog slecht, 1van de kleppen in de pomp zit vast, Dus moet andere pomp op, Iemand enig idee of dit te reviseren is of een goed adresje voor een andere pomp?

Mvg Bart

Ik heb er voor mijn B ooit een uit Harderwijk gehaald bij de firma Buchli heete dat geloof ik..

EDIT** zie nu pas dat je uti België komt...** :hmmz

Ik heb er voor mijn B ooit een uit Harderwijk gehaald bij de firma Buchli heete dat geloof ik..

EDIT** zie nu pas dat je uti België komt...** :hmmz

Buchli is een goeie....en anders Pul op Urk.

Die lui hebben dit klusje zo geklaard, is dagelijks werk voor ze.

Dealerbedrijven sturen daar ook vaak de auto heen, en vervolgens geven ze de klant een rekening alsof hun de motor gemaakt hebben. Terwijl die dan in Harderwijk of Urk is geweest. Beter zelf heen brengen dus ;)

Maar das totaal niet in de buurt van waar hij vandaan komt :P

Buchli is een goeie....en anders Pul op Urk.

Die lui hebben dit klusje zo geklaard, is dagelijks werk voor ze.

Dealerbedrijven sturen daar ook vaak de auto heen, en vervolgens geven ze de klant een rekening alsof hun de motor gemaakt hebben. Terwijl die dan in Harderwijk of Urk is geweest. Beter zelf heen brengen dus ;)

Maar das totaal niet in de buurt van waar hij vandaan komt :P

De mechabische kleppen in de pomp zitten vast, electronica is perfect, zou ik de kleppen met dieselrijniger of petrol niet los krijgen? Of op enige andere wijze?

Mvg Bart

De mechabische kleppen in de pomp zitten vast, electronica is perfect, zou ik de kleppen met dieselrijniger of petrol niet los krijgen? Of op enige andere wijze?

Mvg Bart

Terug
Naar boven