• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra B mistlampen inbouwen.

opelrulez1990

Post weinig
hallo mede vectra mensen.

ik heb eigelijks een vraagje aan de mensen die erg veel van eem bumpers weten.

momenteel heb ik een vectra b CD uit 1996, en er zaten standaard mistlampen in.

alleen ik heb hier GEEN mislampen inzitten.

mijn auto heeft ooit schade gehad :thumbdown , en de vorige eigenaar heeft er denk ik niet voor gekozen om weer mistlampen te hebben.

nu kan ik echt nergens mijn kleur bumper vinden op de sloop :swear (rio verde kleur?) met mistlampgaten.

kan ik deze er zelf netjes inmaken? zonder dat de lak gaat basten :hmmz .

ik heb met toeval een setje B2 kapjes gevonden op de sloop, en ik dacht zelf mischien daar lijnen voor te kunnen tekenen op de bumper.

zodat ik er gewone lampen in kan doen.

maargoed, iemand anders nog tips?

wat beide heren hier zeggen

aan de binnenkant van de bumper kijken of je:

een aftekening ziet van waar mistlampen horen te zitten

bevestigings punten ziet in je bumper.

en anders af en toe op ebay kijken en bv zoeken op je kleurnr.

in de UK en in DE staan regelmatig groene bumpers.

wat beide heren hier zeggen

aan de binnenkant van de bumper kijken of je:

een aftekening ziet van waar mistlampen horen te zitten

bevestigings punten ziet in je bumper.

en anders af en toe op ebay kijken en bv zoeken op je kleurnr.

in de UK en in DE staan regelmatig groene bumpers.

ik heb wel de bevestegingen zitten, alleen de aftekening zit er niet in, anders had ik wel een gok gewaagt.

ik wil het liefst wel me eigen bumper gebruiken, of bij de lokale autosloop een bumper kopen in mijn kleur.

ja en de kleur, het is dat kleurtje wat ook op die tigra modellen zit, maar dat de dioverde ofzo.

ik zal nog wel de kleurcode zoeken.

alvast bedankt voor de reacties tot nu toe.... :thumb

ik heb wel de bevestegingen zitten, alleen de aftekening zit er niet in, anders had ik wel een gok gewaagt.

ik wil het liefst wel me eigen bumper gebruiken, of bij de lokale autosloop een bumper kopen in mijn kleur.

ja en de kleur, het is dat kleurtje wat ook op die tigra modellen zit, maar dat de dioverde ofzo.

ik zal nog wel de kleurcode zoeken.

alvast bedankt voor de reacties tot nu toe.... :thumb

68591500-orig.jpg

deze kleur groen? want dat is l359.

en als het afgetekend is meestal heel slecht te zien ff met een krijtje overheen wrijven dan kun je het goed zien.

Erwin

68591500-orig.jpg

deze kleur groen? want dat is l359.

en als het afgetekend is meestal heel slecht te zien ff met een krijtje overheen wrijven dan kun je het goed zien.

Erwin

zal ik deze week even kijken voor je op de sloop hier in het dorp? (ligt een half uurtje bij je vandaan)

wat is je kleur code?

nee ik heb de lichtere kleur, ik heb wel foto's maar ik weet echt niet hoe ik ze op het opel-forum moet zetten.

ook zitten er echt geen lijnen in om af te tekenen. heb al lang en breed gekeken, maar het enige wat erin zit zijn de ophangingen.

enne sjouke? welke sloop bedoel jij? ik ga bijna elke sloop af voor me astra en vectra haha.

zal ik deze week even kijken voor je op de sloop hier in het dorp? (ligt een half uurtje bij je vandaan)

wat is je kleur code?

nee ik heb de lichtere kleur, ik heb wel foto's maar ik weet echt niet hoe ik ze op het opel-forum moet zetten.

ook zitten er echt geen lijnen in om af te tekenen. heb al lang en breed gekeken, maar het enige wat erin zit zijn de ophangingen.

enne sjouke? welke sloop bedoel jij? ik ga bijna elke sloop af voor me astra en vectra haha.

@opelrulez1990 wrote:nee ik heb de lichtere kleur, ik heb wel foto's maar ik weet echt niet hoe ik ze op het opel-forum moet zetten.

de jong hier in Twijzel

@opelrulez1990 wrote:nee ik heb de lichtere kleur, ik heb wel foto's maar ik weet echt niet hoe ik ze op het opel-forum moet zetten.

de jong hier in Twijzel

eem daar staat wel een CDX in mijn kleur, alleen voor heeft hij een aanrijding gehad.

eem mijn kleur code is Z369 volgens mij.

ze hebben wel een nieuwe vectra gekregen op de sloop bij de jong. een zilvere 100 edition.

nette auto, alleen voor schade.

Terug
Naar boven