• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B sleutel

haha als je de oude eruit haalt en de nieuwe gelijk erin stopt dan zal die niet gelijk alles vergeten zijn, maar mijn pa had opeens geen stroom meer en de oude eruit gehaald en daarmee een nieuwe gehaald. Dus ondertussen is die sleutel alles vergeten :)

Dan rest nog de vraag:

Als het binnen drie minuten gebeurd dan is het alleen batterij vervangen en gaan. Nu is de hamvraag: welke batterij moet er in? Het is niet te doen om het ding eruit te halen, snel naar de winkel, terug komen, battterij erin en gaan...das meer dan drie minuten..

Kortom: welke batterij EERST kopen voordat vervanging moet gebeuren binnen die drie minuten?

gr.

Dan rest nog de vraag:

Als het binnen drie minuten gebeurd dan is het alleen batterij vervangen en gaan. Nu is de hamvraag: welke batterij moet er in? Het is niet te doen om het ding eruit te halen, snel naar de winkel, terug komen, battterij erin en gaan...das meer dan drie minuten..

Kortom: welke batterij EERST kopen voordat vervanging moet gebeuren binnen die drie minuten?

gr.

nou ik heb het gedaan bij mijn vader die heb een astra g maar ik heb het een paar keer gedaan maar hij doet het nu nog steets niet

gr

nou ik heb het gedaan bij mijn vader die heb een astra g maar ik heb het een paar keer gedaan maar hij doet het nu nog steets niet

gr

Ik heb het vanmiddag geprobeerd. Bestuurdersdeur ging niet dicht, rest wel en gelijk weer open...signaal was wel zwak tot slecht. Dan eerst een andere batterij plaatsen. Kijken wat er dan gebeurd.

gr.

Ik heb het vanmiddag geprobeerd. Bestuurdersdeur ging niet dicht, rest wel en gelijk weer open...signaal was wel zwak tot slecht. Dan eerst een andere batterij plaatsen. Kijken wat er dan gebeurd.

gr.

Dat is vreemd. Als je namelijk de gesloten auto opent met de sleutel gaat die wel hoog inclusief de andere drie deuren..? In ieder geval ga ik vandaag batterij halen bij Blokker en laat het weten. Als dat niet werkt dan moet ik de slotmotor vervangen.

Dat is vreemd. Als je namelijk de gesloten auto opent met de sleutel gaat die wel hoog inclusief de andere drie deuren..? In ieder geval ga ik vandaag batterij halen bij Blokker en laat het weten. Als dat niet werkt dan moet ik de slotmotor vervangen.

@x18xeturbo wrote:nou ik heb het gedaan bij mijn vader die heb een astra g maar ik heb het een paar keer gedaan maar hij doet het nu nog steets niet

Even batterij eruit halen en er een minuut of 10 uit laten, batterij weer erin en nog eens proberen.

@dtmcalibra672 wrote:Dat is vreemd. Als je namelijk de gesloten auto opent met de sleutel gaat die wel hoog inclusief de andere drie deuren..? In ieder geval ga ik vandaag batterij halen bij Blokker en laat het weten. Als dat niet werkt dan moet ik de slotmotor vervangen.

Dat is juist niet vreemd: je maakt het slot met de sleutel mechanisch open. De andere deuren reageren daarop en gaan dus mee open.

@x18xeturbo wrote:nou ik heb het gedaan bij mijn vader die heb een astra g maar ik heb het een paar keer gedaan maar hij doet het nu nog steets niet

Even batterij eruit halen en er een minuut of 10 uit laten, batterij weer erin en nog eens proberen.

@dtmcalibra672 wrote:Dat is vreemd. Als je namelijk de gesloten auto opent met de sleutel gaat die wel hoog inclusief de andere drie deuren..? In ieder geval ga ik vandaag batterij halen bij Blokker en laat het weten. Als dat niet werkt dan moet ik de slotmotor vervangen.

Dat is juist niet vreemd: je maakt het slot met de sleutel mechanisch open. De andere deuren reageren daarop en gaan dus mee open.

Als de linkerslot motor niet mee gaat op de AB nu, doet ie dat straks ook niet met een nieuwe batterij.

Als ie nou niet op slot wil met de AB, kan je m wel met de sleutel bedienen, slotmotoren zijn trouwens zat te vinden op de sloop.

Willem

Als de linkerslot motor niet mee gaat op de AB nu, doet ie dat straks ook niet met een nieuwe batterij.

Als ie nou niet op slot wil met de AB, kan je m wel met de sleutel bedienen, slotmotoren zijn trouwens zat te vinden op de sloop.

Willem

@wim-v6 wrote:Als de linkerslot motor niet mee gaat op de AB nu, doet ie dat straks ook niet met een nieuwe batterij.

Willem

Braaf nieuw knoopcel geplaatst en inderdaad Willem, alle sloten doen het behalve de bestuurdersdeur. Is inderdaad mechanisch wel te openen uiteraard zoals hierboven al stond. Nu maar op zoek naar zo'n ding voor een Vectra B uit 98. Vraag me af of ze nieuw duur zijn en het veel werk is om te vervangen. Anders moet die naar de garage....Iemand ervaring met zoiets?

Terug
Naar boven