• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B Station OPC renovatie (KLAAR!!!) ( Foto Update 28-0

nou hier een paar fotos, maar ik maak nieuwe met zon :D want dit is eigenlijk niks............

6239633561663161.jpg

3936663337303834.jpg

De rest komt ;)

Gr.kerni

ik vind um in deze kleur veel meer klasse uitstralen dan blauw kerni!! ziet er super uit!!

al vind ik persoonlijk je motorkap iets te ver doorgelast, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Erg nette wagen, als ik de auto foto's zie vind ik deze kleur toch een stuk mooier.

Rood is sowieso de mooiste kleur voor een auto. :jerry

/me zoekt dekking en rent naar uitgang.

Dank u voor de leuke reacties :thumbup

Ja het is heel moeilijk een wagen niet te verzieken,een te lompe voor of achterbumper is snel monteert :D

Ik houd er niet van te veel plastic, dit is al aan de grens ;)

Van de week een mooie fotoshoot maken ........

Gr.kerni

even ter vermelding, tittel klopt niet, 29-02-2010, 2010 is geen schrikkeljaar dus gaat maar tot 28 februari, en nette bak man!

Terug
Naar boven