• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra b x1.6xel update 23-01

Blijft leuk, zo'n kopie! Net alsof ik naar m'n eigen auto kijk. ;) Heb precies dezelfde modificatie gedaan, setje CDX achterlichten erin gestoken. Staat met dat donkergroen net even wat beter. Wat is de volgende stap? B en C stijlen zwart foliën / spuiten? ;)

Nette auto met een mooie kleur.

En die achterlichten staan hem ook goed.

Maar heb je geen last van verspreid licht met de xenon?

Ivm de koplampen zonder lenzen.

Ik wil ook op den duur xenon in mijn vec, maar wil dan eigelijk B2 heldere koplampen.

@HardcoreHell wrote:Nette auto met een mooie kleur.

En die achterlichten staan hem ook goed.

Maar heb je geen last van verspreid licht met de xenon?

Ivm de koplampen zonder lenzen.

Ik wil ook op den duur xenon in mijn vec, maar wil dan eigelijk B2 heldere koplampen.

Het lichtbeeld is erg goed, rijd er nu al een tijd mee rond maar nog geen knipperende tegenliggers gehad. Heb zelf ook in de astra gereden met mijn vriendin in de vectra achter mij en had geen last van hinderlijke weerspiegeling in de achteruitkijkspiegel.

Bij mijn oude golf 4 had ik wel last van strooilicht door xenon in de originele lampen. Je zag dan ook de dakhemel van diegene die voor je zat oplichten. Daar heb ik nu ook geen last meer van.

@Lemmens wrote:Blijft leuk, zo'n kopie! Net alsof ik naar m'n eigen auto kijk. ;) Heb precies dezelfde modificatie gedaan, setje CDX achterlichten erin gestoken. Staat met dat donkergroen net even wat beter. Wat is de volgende stap? B en C stijlen zwart foliën / spuiten? ;)

Volgende stap is distributieriem en waterpomp vervangen. Voorlopig laat het ik hem even zo en ga ik weer wat geld in mijn gsi steken (staat al een tijd stof te happen). O ja, heb nog een parrot die in de vectra gaat komen :D

In de verre toekomst als deze banden op zijn ga ik op zoek naar mooiere velgen :wub

blackbull, kijk eens naar de 2 foto,s (voor en na) van je pook hoes (zoek de verschillen)

voor de rest vind ik dat je een hele mooie vectra heb gekocht :thumb

wees er zuinig mee en veel veilige km,ers.

gr, jac.

@dappie wrote:blackbull, kijk eens naar de 2 foto,s (voor en na) van je pook hoes (zoek de verschillen)

voor de rest vind ik dat je een hele mooie vectra heb gekocht :thumb

wees er zuinig mee en veel veilige km,ers.

gr, jac.

Mis ik iets? :jerry

Terug
Naar boven