• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B y22DTR lekkende krukas

bart, sorry maar ik wist niet dat het een diesel betrof :???: maar gelukkig is hij los

en lekt ie niet meer, volgens mij worden deze bout ook wel met locktite vast gezet.

gr, jac.

bart, sorry maar ik wist niet dat het een diesel betrof :???: maar gelukkig is hij los

en lekt ie niet meer, volgens mij worden deze bout ook wel met locktite vast gezet.

gr, jac.

Vectra is gemaakt! Lek was koelvloeistof, het dunne darmpje van me thermostaat was gescheurd en spoot langzaam water op me motorblok, dit vervangen en tevens gezien dat radiator boven niet in zijn houders zit met rubbers! Bumper gedemonteert en onderaan zit ie fijn:) maar boven kom ik 2cm te kort! Hij is precies gekrompen:) iemand enig idee hoe dit kan komen:s Wat een rare auto! Sjeezes!

Vectra is gemaakt! Lek was koelvloeistof, het dunne darmpje van me thermostaat was gescheurd en spoot langzaam water op me motorblok, dit vervangen en tevens gezien dat radiator boven niet in zijn houders zit met rubbers! Bumper gedemonteert en onderaan zit ie fijn:) maar boven kom ik 2cm te kort! Hij is precies gekrompen:) iemand enig idee hoe dit kan komen:s Wat een rare auto! Sjeezes!

Auto staat alweer stil, na het rijden van 140 en moeten remmen ineens witte rook vooraan aan passagierskant, olie bijna leeg, nadien bleek dat hij bij vertrek al lekte:s Morgen eens nakijken, nu wordt ik het toch stilaan moe:s

Auto staat alweer stil, na het rijden van 140 en moeten remmen ineens witte rook vooraan aan passagierskant, olie bijna leeg, nadien bleek dat hij bij vertrek al lekte:s Morgen eens nakijken, nu wordt ik het toch stilaan moe:s

Morgen gaan we kijken wat het is, ik gok op keerring los, deze monteer je tog zonder vet of dergelijke in een schoon proper vlak? :s

Morgen gaan we kijken wat het is, ik gok op keerring los, deze monteer je tog zonder vet of dergelijke in een schoon proper vlak? :s

:shock:

nieuwe paus?

hehe, nee . . . maar wat zal het dan zijn joh?

overige vloeistoffen nog in orde? KVS, Airco, Remolie, stuurbekrachtiging, Dieselleidingen nog allemaal dicht?

:shock:

nieuwe paus?

hehe, nee . . . maar wat zal het dan zijn joh?

overige vloeistoffen nog in orde? KVS, Airco, Remolie, stuurbekrachtiging, Dieselleidingen nog allemaal dicht?

Terug
Naar boven