• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen

Heb nog 3 deuren te doen [FACE WITH TEARS OF JOY] en dan idd de stoelen. Maar het materiaal wat ik hier voor nodig heb is duur. Zeker een halve huid aan leer. Een dikkere soort alcantara die meer slijtage en vuilafstotend is. Echter die soort kost "ff" 18euro per meter. En daar heb ik toch ook een meter of 3 van nodig. En dan heb ik t plafond ook nog niet gedaan. Die kan gelukkig met de goedkope soort.

Druk bezig om de auto klaar te maken voor de vakantie naar noorwegen. Heb nog wel t 1 en ander te doen. 1 olie wissel. 2 220volt aansluiting achterin de kofferbak. 3 draden trekken. 2 extra lampen voor de noorse nachten. Ja ik weet ze staan voor geen meter. Maar ik ben zo nachtblind als een mol. En mijn ervaring is dat een extra set lampen erg van pas komt.

Iig de koelkast voor achterin dit is ff een voorbeeld want heb nog geen foto's van de mijne. Deze werkt oo 12v gas en 220.

rudu7asy.jpg
6unuhumu.jpg

Van de week ff begin gemaakt met de kabels.

tapebavu.jpg

Vandaag de plus en massa kabels klaar.

Volgend weekend als t betwr weer is het spul verwerken.

Nog ff wachten op de 300watt omvormer. nml deze

a2ubuvy3.jpg

Voor 20e kon ik m niet laten liggen. Moet donderdag of zo thuis zijn.

De reden waarom ik een 220 aansluiting wil is puur gemak. De accus voor de spiegel reflexen van mij en mn vriendin kunnen tegelijkertijd onderweg opgeladen worden. De laptop evt en natuurlijk kan de koelkast er ook op.

De koelkast moet gewoon mee. Dit vanwege de idioot dure prijzen van het eten daar. Dus kaas etc gaat gewoon mee.

wat is dat deurpaneel gaaf geworden :thumb

en voor de stoelen zou ik andere pakken van een sport de stoffen variant. zitten heerlijk en die in het leer zetten

Nee mijn postuur is niet echt sportstoel waardig zeg ma [FACE WITH TEARS OF JOY] vind deze wel lekker zitten trouwens. Lekker in hoogte verstelbaar etc

Vergeet de koelkast niet uit te zetten wanneer je langer de auto niet gebruikt. Anders sta je dadelijk met een lege accu.

Komt een schakelaar tussen incl relais. En mocht die niet werken dan is de omvormer altijd nog beveiligd tegen t leeg trekken van de accu :d

@sleutel13 wrote:Nee mijn postuur is niet echt sportstoel waardig zeg ma [FACE WITH TEARS OF JOY] vind deze wel lekker zitten trouwens. Lekker in hoogte verstelbaar etc

dan heb je mij nog niet gezien :roll: en ik zat heerlijk in die stoelen

Ja ik geloof je. Maar heb t niet zo op dat soort stoelen. Heb ze gehad maar uiteindelijk bevallen de luxere stoelen me beter. De omega had echt perfecte stoelen.

Heb het postuur van een potlood op dieet en ik moet eerlijk zeggen: de enige stoelen die me ECHT perfect zitten zijn Cobra's en Recaro's. Heb ook in de Vectra B Recaro's gezeten en die zitten verdomd goed.

Tja...ben nog steeds iemand van de grote stoelen. Heb saab volvo en scorpio etc gehad. Maar ook auto met sport stoelen. Toevallig allemaal recaros. Maar ondanks dat je goede ondersteuning hebt zijn t geen lange afstands stoelen. Naar mijn mening dan

Terug
Naar boven