• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen

Ff wat vervang delen gekocht. Rooster heb ik helaas gesloopt met het wisselen van mn deurpaneel. Sleepoog was niet aanwezig bij aankoop. En t roostertje is voor mn volgende projectje.
ce37b4211715a6117ed66e824b5cd1e2.jpg

Na wat knutselen en plakken 8a dit t geworden. Wou op dit moment geen geld uitgeven aan glasvezel. Das nogal prijzig.

b2cfd74c4de30adb8c69dea6752c4157.jpg

Achtergrond is zwart alcantara.

Ok dus de meter zit erin.

d132476c461cd07efd42e02beff801f4.jpg

Ok zo verlichting doet t. Alleen waar sluit ik de vacuumleiding op aan. Dr zijn zoveel plekken maar dr kan dr maar 1 de juiste zijn. Dus aub verlicht mij van deze last haha.

Opzich zit de meter best zo. Alleen denk ik wel dat ik in de toekomst de boel ff verander dmv glasvezel. Maar das voor latere zorg.

Gereedschap

f7a82700fffe2e5fa0df0a593d851438.jpg

Auto slopuh

ce3c06356f12db21769162404a285e68.jpg

f00e478d01be383c3693995d9f904137.jpg

Ook kwam ik dit mankementje nog ff tegen. Was een leiding die van de verstuivers terug naar de pomp ging. Toch maar ff vervangen

230246352f94c13ea1f9adb77e061773.jpg

wel netjes alleen ik had persoonlijk de middelste rooster gedaan, vind die zijkant wel belangrijk voor het zijraam. maar verder top :thumb

Ziet er goed uit. Maar zoals hierboven ook al aangegeven? Denk je dat je nu voldoende verwarming overhoud voor je ramen goed te houden.

Ziet er goed uit allemaal :thumb

Al de juiste vacuüm feed kunnen vinden?

Ik kan je wel de King of Upholstery noemen met al dat alcantara, luv it :wub !

@DMLB ceo wrote:Ziet er goed uit allemaal :thumb

Al de juiste vacuüm feed kunnen vinden?

Ik kan je wel de King of Upholstery noemen met al dat alcantara, luv it :wub !

Haha thanks. 8-) Heb me ff ingelezen. Schijnbaar moet hij bij de ic buis/slang of het inlaat spruitstuk bij getapt worden. Dus dat maar ff fixen eerdaags.

@teungts wrote:wel netjes alleen ik had persoonlijk de middelste rooster gedaan, vind die zijkant wel belangrijk voor het zijraam. maar verder top :thumb

Middelste vind ik niet zo mooi om eerlijk te zijn. Zo kan ik m aflezen en is ie toch een beetje uit t zicht.

Terug
Naar boven