• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra b2 sedan achterklep demonteren

sander2.5v6

Post vaak
Hallo luitjes.

Er is weer een leuk projectje op gang, de irmscher lip op mijn achterklep wordt vervangen voor een i500 spoiler!

Omdat die lip met totaal andere gaatjes is bevestigd, worden de gaatjes op de klep dicht gelast (ook opel tekent gaatje) en opnieuw gespoten. Zois alles weer strak voor de nieuwe spoller.

Nu moet ik alleen de klep nog demonteren morgen, ik had al gezien dat die maar met 4 bouten vast zit. Zit de er nog ergens een stekker op de kabelboom van de klep die je zo kan lostrekken?

En kan dat plastiken deel waar kenteken plaat en verlichting op zit er ook uit?

Groeten,

Sander

Je had gelijk Wim, alle stekkers los en door een gat alles naar buiten.

Ook is het plastiken deel los gegaan, waar kentekenverlichting en kentekenplaat op zit.

Klep staat bij de spuiter, dalijk mooie clean (zonder opel teken) achterklep! :D

@sander2.5v6 wrote:Je had gelijk Wim, alle stekkers los en door een gat alles naar buiten.

Ook is het plastiken deel los gegaan, waar kentekenverlichting en kentekenplaat op zit.

Klep staat bij de spuiter, dalijk mooie clean (zonder opel teken) achterklep! :D

naar welke spuiter breng jij hem?

ik heb ook nog een dikke kras op mijn achterbumper zitten nadat een of andere hufter er tegenaan is gereden met kerst :swear

en ik zou mijn motorkap weer mooi strak willen hebben :wub

Jacobs in ossendrecht, die beunt een beetje bij maar resultaat is verbluffend!

Hij zat zelfs te vloeken op me originele lak die onder de lip nog zat (nooit gepolijst door mij).

Zat lichte sinaasappel huid, hij kon zich er boos over maken dat het zo de fabriek uit komt rollen.

Hij doet normaal alleen schade motoren (vanwege de ruimte) maar als je autodelen los levert kan die dat ook.

Bij mij was de prijsindicatie 150/190 euro all inn, ook gaatjes wegwerken schuren plamuren etc.

Linkje:

http://link.marktplaats.nl/636877753" onclick="window.open(this.href);return false;

De zwart witte suzuki gsx is van een kennis, ziet heel strak uit van dichtbij :thumb

Terug
Naar boven