• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra B2 x18xei loopt op 3 cilinders--> ECU gerepareerd,

OK:D

Nee, das ook de reden dat ik hem wil laten maken. Mijn maat heeft een garagebedrijf en die heeft al vaker zaken met actronics gedaan.

En nee mijn maat wist ook niet waar dat kreng zit en hoe ik het binnenwerk van het contactslot er uitkrijg om de transponderring te verwijderen...

OK:D

Nee, das ook de reden dat ik hem wil laten maken. Mijn maat heeft een garagebedrijf en die heeft al vaker zaken met actronics gedaan.

En nee mijn maat wist ook niet waar dat kreng zit en hoe ik het binnenwerk van het contactslot er uitkrijg om de transponderring te verwijderen...

Gisteren een mooi doosje ontvangen met mijn ecu,transponderring,sleuteltjes en immobiliser... Spulletje terug ingebouwd, starten.....:hmmz helemaal niks:o Ging mijn veccie niet meer op contact... ik denk: oh ja het contactslot was me uit elkaar gedonderd bij demonteren, maar ff checken dus. Ja hoor had ik zo'n vorkje er op de kop in zitten:sleeping...... Maar goed alles weer juist ingebouwd, nog steeds niet aanslaan.:wtf

Eerst de auto maar eens uitgelezen, stonden nog foutcodes in van voor de reparatie en een rijblokkering:(

Codes gewist; geen foutcodes meer aanwezig:)

Starten en lopen!!!!:D:D:D:D:D

En weer netjes op vier pitjes:):):)

Dikke prima dus die ACtronics

Gisteren een mooi doosje ontvangen met mijn ecu,transponderring,sleuteltjes en immobiliser... Spulletje terug ingebouwd, starten.....:hmmz helemaal niks:o Ging mijn veccie niet meer op contact... ik denk: oh ja het contactslot was me uit elkaar gedonderd bij demonteren, maar ff checken dus. Ja hoor had ik zo'n vorkje er op de kop in zitten:sleeping...... Maar goed alles weer juist ingebouwd, nog steeds niet aanslaan.:wtf

Eerst de auto maar eens uitgelezen, stonden nog foutcodes in van voor de reparatie en een rijblokkering:(

Codes gewist; geen foutcodes meer aanwezig:)

Starten en lopen!!!!:D:D:D:D:D

En weer netjes op vier pitjes:):):)

Dikke prima dus die ACtronics

You're kidding me :sleeping

wil mn CID laten repareren.

doen ze niet.

dan moet ik verplicht het op laten sturen door een garage

dus ik uitgelegd dat het er al uit ligt.

Nee doen we niet.

ja dan niet he :fy1

You're kidding me :sleeping

wil mn CID laten repareren.

doen ze niet.

dan moet ik verplicht het op laten sturen door een garage

dus ik uitgelegd dat het er al uit ligt.

Nee doen we niet.

ja dan niet he :fy1

Terug
Naar boven