• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra bij garage en nog niet gemaakt

ik heb hem net naar de opel garage gebracht en volgens hun is de kat helemaal niet kapot, waarschijnlijk gewoon de benzinedrukregelaar

daar is ooit een terugroep actie voor geweest maar bij de mijne is ie nog niet vervangen.

ook het stangetje van de wervelkleppen vond ie raar dat dat kapot was.

maar nu gaat het hopelijk goedkomen :jerry

Ach ja de Opel-Dealer in Panningen :hmmz :hmmz :hmmz

Ook zo een geweldige vakgarage (not) :cry :cry

Heb er vaak plezier gehad als 1 van de 3 zonen van de eigenaar weer eens met

de klanten auto,s gingen scheuren. Moet toegeven ik heb flappie (das de bijnaam van de oudste zoon)

vaak mooie donuts zien draaien, en burn-outs trekken, en dat alles met klanten-auto,s

Het mooiste was toch wel een zilvergrijze vectra gts

Voor deze vectra nooit geweten dat je met 200 over het bruggetje van beringe naar meijel kon.

Heb de filmpjes van deze en andere ongein vaak genoeg op de echelse bekeken.

grts van Corsaliefhebber

@Corsaliefhebber wrote:Ach ja de Opel-Dealer in Panningen :hmmz :hmmz :hmmz

Ook zo een geweldige vakgarage (not)

Heb er vaak plezier gehad als 1 van de 3 zonen van de eigenaar weer eens met

de klanten auto,s gingen scheuren. H

Alleen al daarom doe ik het liefst alles zelf

Maar goed hoop dat alles nu opgelost word

Weer ff een update van de opel garage gehad, ze vertelde dat ze konden zien dat iemand aan het blok heeft gezeten en tegen de keer heeft ingedraaid, nu staan de nokken assen niet meer op tijd.

Andere garage wou er een nieuw spruitstuk met kat en waarschijnlijk nieuwe dempers onder leggen want dat was het probleem volgens hun, dus not[POUTING FACE] ze hebben hem zelf gesloopt en konden het probleem gewoon niet vinden

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Nu word ie gewoon gemaakt bij opel en hun zetten alles op papier zodat de kosten voor het andere bedrijf zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

ppfff wat een verhaal om te lezen zeg...

Die garages kunnen je als consument ook alles wijsmaken als je zelf er geen kaas van gegeten hebt. Voel me ook vaak bij de neus genomen als ik weer eens een rekening thuis krijg van 1 of andere reparatie.. Maar je weet nooit of iets werkelijk nodig was, of kapot was, je moet ze maar gewoon geloven op hun eerlijk vakmanschap..

Je kunt ook het niet meteen laten maken als je bedenksels hebt ik heb mijn nieuwe draagarmen zelf geregeld en bij de garage eronder laten zeten scheelde mij de helf aan geld en maar 10 min op internet zoeken

Stabilisator rubbers voor hoeft het subframe niet los voorste bouten kan je vanaf bovenaf

Los draaien met een lang verleng stuk.

Achterste 2 bouten kan je tussen subframe en schutbord tussen door met een ringsleutel.

Iets oplossen en je stabstang naar voren schuiven.

Rubbers eraf nieuwe erop met een beetje vet en klaar.

Nog geen uurtje werk.

Succes

Terug
Naar boven