• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra c / 2.0 DTI

Hallo ; ik zit met een megaprobleem ivm mijn vectra ! Ik rij men leven lang al met Opel , doch na meer dan 30 jaar zit ik nu opeens in de ellende . Sinds eind november vorig jaar zit ik met een waterlek , van het begin af niet te vinden totdat ze het motorblok hebben afgeslepen en nieuw divchting ...doch , een week later stond ik terug in de garage , waterverlies , zo fel dat ik op een moment zelfs op weg naar de garage moest stoppen, de temperatuur ging naar 100 graden.Terug de auto in de garage ,voor een maand, niemand vindt iets totdat ze bij een rubber leiding dachten poreusheid te vinden, dus nieuwe leiding , probleem gevonden...NIET dus , terug naar de garage ermee , nu gaan ze met ee teleskopisch cameraatje in het motorblok kijken , vermoeden is , misschien een barstje in de blok....wat ik niet hoop dus ,doch nu , sinds eind november , ondertussen midden maart , vraag ik me af of ik de enigste ben die dit aan de hand heeft met deze Vectra C , bouwj. 2004 ????:cry

Terug
Naar boven