• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra c 3.2 v6 station 2005 "Hello I'me NEW!"

@CAlberts wrote:@pieter25 wrote:ja nu dat je het zegt ja, oef.. ik ben pas 1 dag lid hier he! neemt u mij niet kwalijk.

kun je ff een linkje doen naar dat interessante double dinn topic?

Bedoelde het als tip hoor! :thumb

OEM Look Multimedia

@pieter25 wrote:bedankt! Alleen CALberts maakt me wel een beetje bang met zijn 192pk & 407Nm DIESEL :shock:

Haha, hoezo?? :angel

Op papier rij je mij er uit vriend! en dat is natuurlijk nooit leuk voor een benzine rijder met een V6 :swear

407Nm vs 300Nm en dan ook nog eens met de pk's mij op de hielen zitten, ik mag blij zijn als er van de 211PK nog 192PK over is gebleven na 220000km

@pieter25 wrote:

bedankt! Alleen CALberts maakt me wel een beetje bang met zijn 192pk & 407Nm DIESEL :shock:

:jerry Haha, maak dan je borst maar nat. Er zijn er hier ook een paar die met de diesel tussen de 204 en 220 pk zitten en boven de 430 nm.

Groet jraaf

@jraaf wrote:@pieter25 wrote:

bedankt! Alleen CALberts maakt me wel een beetje bang met zijn 192pk & 407Nm DIESEL :shock:

:jerry Haha, maak dan je borst maar nat. Er zijn er hier ook een paar die met de diesel tussen de 204 en 220 pk zitten en boven de 430 nm.

Groet jraaf

Ik hoop dat er snel een benzine V6 rijder mij komt redden, ik voel me aardig in de hoek geluld door die diesel mannen hier. Pff zal hun turbo's er een af schroeven kijken wie er dan nog vooruit komt..... :fy1

Betreffende een groter scherm is er een C1 rooster te krijgen waar die precies in past. Hij is namelijk ook in het overgang model geleverd. Met een beetje mazzel heb je 'm al. Je hebt namelijk een C1 met vol canbus te zien aan je stuur met wieltjes. Ik heb. 'T ook in mijn C1 met chrome wieltjes van ebay.

Haha, 1 dag op 't forum en iedereen propt je vol met mods :thumb Welkom hier bij de fanatics!

Groet jraaf

Betreffende een groter scherm is er een C1 rooster te krijgen waar die precies in past. Hij is namelijk ook in het overgang model geleverd. Met een beetje mazzel heb je 'm al. Je hebt namelijk een C1 met vol canbus te zien aan je stuur met wieltjes. Ik heb. 'T ook in mijn C1 met chrome wieltjes van ebay.

dat is mooi om te horen, er zit idd een zwarte rand om het monogroome scherm die kan er dus af!

Er is mij net verteld dat de chrome wieltjes van de Vectra c2 zijn.

Mijn ventilatie roosters zijn rond in de hoeken, dus zal de chrome wieltjes set niet passen toch.

of zijn het aftermarket wieltjes van Ebay? zo ja Linkje Please.... :D :D :D

Haha, 1 dag op 't forum en iedereen propt je vol met mods Welkom hier bij de fanatics!

Groet jraaf

:wub I Love It :wub

Goeie avond,

Had ik het nou goed dat je zwarte koplampen heb en je er nieuwe voor gekocht heb?

Wil je oude zwarte kolampen in de verkoop doen?

stuur me een pm voor je prijs.

Mvg ico

@pieter25 wrote:@jraaf wrote:@pieter25 wrote:

Groet jraaf

Ik hoop dat er snel een benzine V6 rijder mij komt redden, ik voel me aardig in de hoek geluld door die diesel mannen hier. Pff zal hun turbo's er een af schroeven kijken wie er dan nog vooruit komt..... :fy1

:thumb

Laat ze maar lullen met hun dieselbakken.

Diesel is voor schepen :jerry

@pieter25 wrote:Haha, 1 dag op 't forum en iedereen propt je vol met mods Welkom hier bij de fanatics!

Groet jraaf

Fanatieke 'modders' zien we graag :thumb

@CAlberts wrote:Jaja Johan en gas is om op te koken enz. :roll:

Ik proef enige jaloezie voor onze brute monsters :jerry

Jouw NM's wil ik ook wel hoor. ;)

Maar het geluid van de benzine V6 kun je niet overtreffen met de diesel. king:

@CAlberts wrote:@pieter25 wrote:Haha, 1 dag op 't forum en iedereen propt je vol met mods Welkom hier bij de fanatics!

Groet jraaf

Fanatieke 'modders' zien we graag :thumb

Zo gister avond dus nog maar ff de grill en koplampen ingebouwd. Wist van tevoren niet dat je de voorbumper moest laten zakken, lol mijn vorige mondeo had 2 borgpennen waarna je zonder Tools de unit er zo uit kon halen. Maar hoe vaak wissel je de koplampen toch?

IMG_20130201_005536.jpg

IMG_20130201_100355.jpg

Ben tot nu tot erg tevreden over "the looks" nu maar wachten op de post voor deel 2 :sleeping

@pieter25 wrote:@jraaf wrote:@pieter25 wrote:

Groet jraaf

Tuurlijk ronkt een V6 mooier dan een dieseltje... maar als je veel km's maakt is het gewoon fijner om een diesel te hebben ...

... die 212PK heeft...

.... en 457NM koppel..

Ohja.. en ook nog eens ruim 1:15 rijdt !!!! :angel

Ben wel benieuwd of er op een onpartijdige testbank daadwerkelijk zoveel pk's in een diesel zitten.

Gouden bergen bij de chiptuner...

Betreffende de wieltjes:

Ik heb toen een middenrooster gekocht voor het breedbeeld scherm welke uit een C1 kwam en de wieltjes van ee C2 er in gezet. Loop mijn topic maar eens door dan zie je 'm vanzelf langs komen.

Het plastic rond het scherm komt er niet af, da's onderdeel van het scherm. Een breedbeeld cid vult de ruimte gewoon helemaal uit.

Groet jraaf

Terug
Naar boven