origineel gepost door speaker
Je kan best de 1.9cdti 150 pk nemen.
Check voor je hem koopt of het stangetje onder de zwarte kunststofkap wel vast zit en of er niet allemaal prut omheen zit. Is dit niet het geval: vraag dan of ie al vervangen is ( history )
Is het wel het geval: zeg dan dat je hem wilt kopen, maar dat je eist dat het complete inlaatspuitstuk(incl. wervelkleppen en actuator ) vervangen wordt voor een gemodificeerde versie ( deze hebben metalen-klepzittingen ipv plastice ) ...deze klus kost zo'n bij de delaer al gauw 1000 euro.
Maar dan weet je zeker dat ie goed is.
Ten tweede: geef eens gas als de auto in zijn vrij staat en je de koppelingspedaal los hebt....
geeft de motor dan een ratel als je het gaspedaal loslaat , dan is het dual-mass-vliegwiel ook aan vervanging toe... ( kost al gauw 1500 euro ! )
Maargoed... als je hem met 1 jaar garantie koopt dan is dit alles geen probleem.
Verder zijn het perfecte auto's en rijden als een speer. ( niet redelijk vlot.. maar rete vlot ! )
Ohja.. en die creme stof in de eerste ad is wel mooi , maar je ziet er alles op !! Oplossing hier voor ... ( zoals edvries hier op het forum ook deed ) .. voor 400 euro een creme lederen interieurtje kopen en inbouwen !! :wors ( hulde voor de inbouwer

)
kijk hier heb ik wat aan

THX !!!!
Echter kun je het "stangetje onder de zwarte kap" nader toelichten? Heb je een foto oid?
@de bekleding, ik heb nu zwarte bekleding en daar zie ik ook alles op (voornamelijk kattenharen + zand). Dus het modificeren zie ik niet zo zitten.
Zijn er nog meer zaken waar ik op kan letten? Gas geven en letten op een rookpluim of is dat achterhaald?