• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C Blower

De blower is nu helemaal dood. Hij gaf nog een paar keer een beste piep en nu doet hij helemaal niks meer. Heb net even het handschoenen vakje eraf gehaald. Is het motortje van de blower dat grote ronde zwarte ding? Hetgeen wat het aandrijft (een kunstof balkje) zat ook helemaal onder het vet..

Zekeringen heb ik al nagekeken, daar is niks mis mee..

Volgens mijn wel, echter durf ik het niet met zekerheid te zeggen omdat ik zelf hem destijds niet los heb gehaald.

Volgens mijn wel, echter durf ik het niet met zekerheid te zeggen omdat ik zelf hem destijds niet los heb gehaald.

In rotterdam staat er bij een sloop nog een werkende C1 Sw blower wellicht kun je daar een nwe blower ophalen. Wel zou ik ff iemand aanspreken die meer kaas heeft gegeten van dit soort zaken zoals je dealer of zij dit niet kunnen nakijken c.q. oplossen.

In rotterdam staat er bij een sloop nog een werkende C1 Sw blower wellicht kun je daar een nwe blower ophalen. Wel zou ik ff iemand aanspreken die meer kaas heeft gegeten van dit soort zaken zoals je dealer of zij dit niet kunnen nakijken c.q. oplossen.

IK beeld het voor me maar ik denk als je het zelf probeert te fixen dat het helemaal goed zal komen. Maar kijk eerst je zekering goed na ook echt eruit halen of meten met een handleiding erbij waarin wordt aangegeven wat wat is. Dan kijken als de zekeringen goed zijn of de motor wel stroom krijgt. SUC6

IK beeld het voor me maar ik denk als je het zelf probeert te fixen dat het helemaal goed zal komen. Maar kijk eerst je zekering goed na ook echt eruit halen of meten met een handleiding erbij waarin wordt aangegeven wat wat is. Dan kijken als de zekeringen goed zijn of de motor wel stroom krijgt. SUC6

als ik me niet vergis: op het klepje(binnenzijde) van je zekeringkast staat welke zekering waar voor dient en welke amp nabij de bestuurders zijde. anders moet ik ff thuis kijken of straks in de auto want daar heb ik ze liggen beschreven volgens de handleiding.

als ik me niet vergis: op het klepje(binnenzijde) van je zekeringkast staat welke zekering waar voor dient en welke amp nabij de bestuurders zijde. anders moet ik ff thuis kijken of straks in de auto want daar heb ik ze liggen beschreven volgens de handleiding.

@DOCTOR007 wrote:als ik me niet vergis: op het klepje(binnenzijde) van je zekeringkast staat welke zekering waar voor dient en welke amp nabij de bestuurders zijde. anders moet ik ff thuis kijken of straks in de auto want daar heb ik ze liggen beschreven volgens de handleiding.

Dit is wat ik snel opgetrommeld hebt.

Zekeringendoos in het auto-interieur:

nr

2 Aanjager, verwarming,airco, 7,5A

23 Aanjager, airconditioning 30A

elektronisch geregeld airco 40A

25 Verwarming airco 7,5A

Zekeringendoos in de motorruimte:

nr

4 Airco, electrisch geregeld airco 10

23 Standverwarming 20

@DOCTOR007 wrote:als ik me niet vergis: op het klepje(binnenzijde) van je zekeringkast staat welke zekering waar voor dient en welke amp nabij de bestuurders zijde. anders moet ik ff thuis kijken of straks in de auto want daar heb ik ze liggen beschreven volgens de handleiding.

Dit is wat ik snel opgetrommeld hebt.

Zekeringendoos in het auto-interieur:

nr

2 Aanjager, verwarming,airco, 7,5A

23 Aanjager, airconditioning 30A

elektronisch geregeld airco 40A

25 Verwarming airco 7,5A

Zekeringendoos in de motorruimte:

nr

4 Airco, electrisch geregeld airco 10

23 Standverwarming 20

Terug