• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C GTS 2.2 DTI Chiptuning box

Hoi

Ik ben even nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaring hebben met een chiptuning box en wat hun ervaring dan is?

En dan het liefst nog van een Vectra C GTS 2.2 DTI motor.

Even kort, ik ben Koen en sinds april 2010 in het bezit van een Opel Vectra C 2.2DTI! Erg druk ermee :D!

Voorheen had ik een Opel Corsa C 1.7 DTI! Maar wilde toch wat relaxter rijden, aangezien ik nog wel een aantal km's maak.

Dit is mijn Vectra, de foto is alleen nog wel van juni 2010!

Sindsdien is hij wel weer wat veranderd! Veel LED verlichting en spoilertje achterop. Ik zal nog even de betere foto's en de foto's van nu opzoeken!

:hmmz

Even kort, ik ben Koen en sinds april 2010 in het bezit van een Opel Vectra C 2.2DTI! Erg druk ermee :D!

Voorheen had ik een Opel Corsa C 1.7 DTI! Maar wilde toch wat relaxter rijden, aangezien ik nog wel een aantal km's maak.

Dit is mijn Vectra, de foto is alleen nog wel van juni 2010!

Sindsdien is hij wel weer wat veranderd! Veel LED verlichting en spoilertje achterop. Ik zal nog even de betere foto's en de foto's van nu opzoeken!

:hmmz

Welkom!!

Dat is een hele mooi vec!

Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet.

Er zijn op het forum wel mensen die je meer kunnen

vertellen over de tuningsbox waar je naar vroeg.

succes.

Welkom!!

Dat is een hele mooi vec!

Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet.

Er zijn op het forum wel mensen die je meer kunnen

vertellen over de tuningsbox waar je naar vroeg.

succes.

zo'n box houd je motormanagement voor de gek, dit gaat niet altijd goed (Vaak wel overigens).

Beter gewoon laten chippen.

zo'n box houd je motormanagement voor de gek, dit gaat niet altijd goed (Vaak wel overigens).

Beter gewoon laten chippen.

Ik heb bij meerdere bedrijven gevraagd om mijn auto te laten chippen, alleen voor de Vectra C met de 2.2 DTI motor is geen tuningprogramma ontwikkeld voor de chip, omdat vrij snel de 1.9 CDTI al opkwam. Zo vertellen ze mij althans.:hmmz

Ze willen hem wel chippen, alleen dan gaan ze zelf lopen rommelen in mijn chip en is er het risico dat mijn brandstofpomp na enige tijd kapot kan gaan. En dat heb ik liever niet.

Maar hoezo zou het niet goed kunnen gaan met een chip box en is volgens jou chippen beter???

Ik heb bij meerdere bedrijven gevraagd om mijn auto te laten chippen, alleen voor de Vectra C met de 2.2 DTI motor is geen tuningprogramma ontwikkeld voor de chip, omdat vrij snel de 1.9 CDTI al opkwam. Zo vertellen ze mij althans.:hmmz

Ze willen hem wel chippen, alleen dan gaan ze zelf lopen rommelen in mijn chip en is er het risico dat mijn brandstofpomp na enige tijd kapot kan gaan. En dat heb ik liever niet.

Maar hoezo zou het niet goed kunnen gaan met een chip box en is volgens jou chippen beter???

Ik zit even op die site te kijken, maar ook daar geven ze vele soorten motoren aan die ze kunnen chiptunen. Maar ook hier helaas weer geen 2.2 DTI te vinden. Wel bedankt, want is wel een mooie site met mooi spul :D

Ik zit even op die site te kijken, maar ook daar geven ze vele soorten motoren aan die ze kunnen chiptunen. Maar ook hier helaas weer geen 2.2 DTI te vinden. Wel bedankt, want is wel een mooie site met mooi spul :D

Terug
Naar boven