• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C GTS 2.2 DTI Chiptuning box

voila . . . ze kunnen um naar 155 pk brengen

zeker een goede keuze

ooit was hier een Hans Vledder (ja ooit :P) en die heeft ook een dtr bij EDS laten chippen

voila . . . ze kunnen um naar 155 pk brengen

zeker een goede keuze

ooit was hier een Hans Vledder (ja ooit :P) en die heeft ook een dtr bij EDS laten chippen

Ik ga achter dat chippen aan, dank je wel! Zou wel leuk zijn 155 pk:agent!

Bij deze nog even twee foto's van mijn auto nu, voor de geïnteresseerde! Hoop dat jullie hem mooi vinden

Wordt nog verlaagd en 18 inch velgen eronder van ...??? (weet nog niet??)

Ik ga achter dat chippen aan, dank je wel! Zou wel leuk zijn 155 pk:agent!

Bij deze nog even twee foto's van mijn auto nu, voor de geïnteresseerde! Hoop dat jullie hem mooi vinden

Wordt nog verlaagd en 18 inch velgen eronder van ...??? (weet nog niet??)

hoi Koen,

Welkom en mooie vec en misschien kom ik je nog wel een keer tegen in Assen (witten of Marsdijk ben ik te spotten)

Gr.Paul

hoi Koen,

Welkom en mooie vec en misschien kom ik je nog wel een keer tegen in Assen (witten of Marsdijk ben ik te spotten)

Gr.Paul

Ha Koen,

Welkom hier. Zeer mooie Vectra heb je, vooral dat kanteldakje, superrrr.

En ja EDS, goeie ervaring mee, aanrader.

Groet,

Eric.

Ha Koen,

Welkom hier. Zeer mooie Vectra heb je, vooral dat kanteldakje, superrrr.

En ja EDS, goeie ervaring mee, aanrader.

Groet,

Eric.

Hey Koen, welkom hier met je mooie Vec. En zoals sommigen reeds geschreven hebben kan ook ik je EDS aanbevelen. Mijn C hebben ze daar ook onder handen genomen, super!!!!

Greetz Roel met een C.

Hey Koen, welkom hier met je mooie Vec. En zoals sommigen reeds geschreven hebben kan ook ik je EDS aanbevelen. Mijn C hebben ze daar ook onder handen genomen, super!!!!

Greetz Roel met een C.

Hej Koen,

Welkom hierzo ! Mooie vec... Maar met een kanteldakje ?? Zit er geen ECC in dan ?

EDS is zeker een aanrader ! :angel

Hej Koen,

Welkom hierzo ! Mooie vec... Maar met een kanteldakje ?? Zit er geen ECC in dan ?

EDS is zeker een aanrader ! :angel

Goed te horen van iedereen dat EDS een aanrader is. Nu ik dit zo van jullie hoor ga ik er zeker achteraan en hopelijk binnenkort even een afspraak maken aldaar. Dank daar voor.

En Speaker, ook met schuif-kanteldak heb ik er ECC in zitten te samen met zo'n infotainment systeem! Dus van vrijwel alle luxe voorzien.

Groeten Koen

Goed te horen van iedereen dat EDS een aanrader is. Nu ik dit zo van jullie hoor ga ik er zeker achteraan en hopelijk binnenkort even een afspraak maken aldaar. Dank daar voor.

En Speaker, ook met schuif-kanteldak heb ik er ECC in zitten te samen met zo'n infotainment systeem! Dus van vrijwel alle luxe voorzien.

Groeten Koen

Terug
Naar boven