• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

vectra c gts 3,2, ecc valt af, maar wel dss custom fit all i

origineel gepost door astralover

Maar moet ik dan mijn oude navi ook eerst afmelden met de tech?? niet toch...

bedankt voor de fijne reacties alvast.....

Hallo,

Als je de Navi en je GID later verkopen wilt, zou ik ze wel af laten melden :thumbup, dus de Navi + je Display!

Mischien even een foto maken, van de Tech2 als die afgemeld word, verkoopt mischien wat makkelijker :)

Het is geen probleem als die niet afgemeld is, als je de Security-Code er maar bij geeft, als je hem verkoopt.

Groetjes, Joche

Dus dan moet het halve dashboard eruit om en ecc in te bouwen, kachelhuis en motor en complete console, maar dit kan ik compleet uit een donor auto halen...

bedankt voor de fijne reacties alvast.....

Hallo,

Zeg maar gerust het hele dashboard :) ;)

Groetjes, Joche

wat versta je onder een sedan, is toch een 5 deurs ofniet, die heb ik ook, achterklep gaat volledig open wat normaal niet is, dat alleen de klep open gaat...

Hallo,

Sedan is 4 deurs, dus met kofferbak.

Groetjes, Joche

origineel gepost door Opel4all

wat versta je onder een sedan, is toch een 5 deurs ofniet, die heb ik ook, achterklep gaat volledig open wat normaal niet is, dat alleen de klep open gaat...

Hallo,

Sedan is 4 deurs, dus met kofferbak.

Groetjes, Joche

Als t een sedan is, is t ook geen GTS, toch?

origineel gepost door scirocco92

Als t een sedan is, is t ook geen GTS, toch?

Hallo,

Dat klopt.

Maar de achterklep van de vraagsteller zijn Vectra, gaat helemaal open dus inclusief ruit, dan is het een GTS.

Niet iedere 5 deurs Vectra C, is in Duitsland trouwens een GTS, deze missen dan wat opties.

Groetjes, Joche

nou denk dat ik dat ecc maar achter wege laat en fijn de handmatige airco laat zitten want is me ietsm te veel

werk allemaal.

Console van radio gaat er wel uit en wordt vervangen door een dds custom fit met 7 inch touchscherm met alles erop en deraan. Laat het lcd schermpje boven console gewoon zitten, voor de boardcomputer, deze hoeft toch niet bij radio te blijven?? Misschien toch een x vervangen voor een colour maar heeft volgens mij weinig zin als je navi dan via je dds apparaat werkt..., toch?

ofzo

01102009088.jpg

01102009085.jpg

01102009087.jpg

dit is toch veel mooier dan een klein kleurenschermpje, kun je je ipod of usb stick op afspelen...

dsscustomfit.jpg

Of je maakt het gewoon zelf:

CarPC_inbouw0003.jpg

CarPC_inbouw0002.jpg

nee moet wel origineel blijven, dit kan ik er altijd uit halen en weer los verkopen.

Ja nieuw kosten ze bijna €1400,- heb hem nu op de duitse ebay voor 700 gekocht, 3 maanden oud en met garantie...dus voor de helft en dat brengt ie dadelijk ook altijd weer op over een jaar ofzo of hij komt

gewoon in de volgende vectra of andere opel, past allemaal....

dit is toch veel mooier dan een klein kleurenschermpje, kun je je ipod of usb stick op afspelen...

dsscustomfit.jpg

Hallo,

Heb je dan, dat Astra knikje er ook in zitten?

Groetjes, Joche

nee moet wel origineel blijven, dit kan ik er altijd uit halen en weer los verkopen.

Ja nieuw kosten ze bijna €1400,- heb hem nu op de duitse ebay voor 700 gekocht, 3 maanden oud en met garantie...dus voor de helft en dat brengt ie dadelijk ook altijd weer op over een jaar ofzo of hij komt

gewoon in de volgende vectra of andere opel, past allemaal....

Dan heb je ook nog de Zenec ZE-NC5010CR (voor zo'n 1100 euro): http://www.zenec.com/index.php?id=298 en op MP bied autoprotech een Opel DVD Navigatie voor o.a Astra Vectra Corsa-D voor 520 euro aan (beide met knikje).

dsscustomfit.jpg

Hallo,

Groetjes, Joche

Nee er zijn meerdere leverbaar. dus ook zonder knik.

(zag ik toevallig in een ander topic ;) )

origineel gepost door arjontje

dsscustomfit.jpg

Hallo,

Groetjes, Joche

Nee er zijn meerdere leverbaar. dus ook zonder knik.

(zag ik toevallig in een ander topic ;) )

Als je er een Astra-knik in hebt, is het niet mooi in de Vec.

Wat een geld voor zo'n ding. Is dat een Pioneer??? Want ik informeerde van de week bij de VOD naar zo'n zelfde unit, maar hij raadde het af als het me ook om de naviatie ging , want die was niet zo goed als van de cd70!

weet niet of ik hem met een knik krijg, staat wel zo op de foto, anders jammer maar helaas...

Weet niet precies waar de navi van is, volgens mij niet van pioneer, maar is altijd wennen nieuwe navi, want die er nu inzit is ook niet veel soeps tegenover een tom-tom die ik gewend ben...

nou heb het systeem erin gehad maar was alleen voor de show want het systeem is gemaakt voor de CAN bus aansturing, en laat mij die nou niet hebben, heb de oude analoge stekkers erin zitten.

Heb CSB nederland gebeld maar daar is niks op te maken dus heb het systeem terug kunnen sturen, shit zooi...

Heb een van de eerste modellen van de vectra c helaas......

Terug
Naar boven