• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Vectra C GTS verlagen vooras

@jraaf wrote:@Wess1988 wrote:Haha succes met sturen :jerry

:lol: Niet rijdbaar zo idd :puke

@walter22, nee die kun je beter laten zitten king: Zo laag kan ie maar het is niet te rijden. Even gekeken of alles goed in gaat op de demper stang. Hier waren we bezig met de verstelbare veerpoten.

Voor staat ie nu op - 45 en achter op - 35 en flink stug :agent

Terug on topic.

idd beter voor en achter gelijk vervangen en geen goedkope meuk nemen als het je om de wegligging gaat en niet om de looks :roll:

Voor de centen is een B12 kit al een superieure verbetering en anders idd doorpakken op een schroefset.

Groet jraaf

misschien heb ik er overheen gelezen maar wat gebruik jij nu voor verlagings set /veren dan

Nou de auto eindelijk berlaagd met veren van h&r. Voor nu 2 en een half cm lager.
9de562d2263877c3d44d1995061ae7ea.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

@stephanj1 wrote:Nou de auto eindelijk berlaagd met veren van h&r. Voor nu 2 en een half cm lager.

Ziet er goed uit. Ik heb exact dezelfde set erop. En ziet er ook hetzelfde laag uit. :)

@wagnas wrote:@stephanj1 wrote:Nou de auto eindelijk berlaagd met veren van h&r. Voor nu 2 en een half cm lager.

Ziet er goed uit. Ik heb exact dezelfde set erop. En ziet er ook hetzelfde laag uit. :)

Ziet er zeker goed uit!

Staat ook nog op mijn 'to do' lijst.

Wat zijn de kosten eigenlijk om dat te laten doen?

Mvg

@ jraaf,

de link naar ast werkt doch kan de door mij gewenste auto niet vinden in het aangeboden rolmenu (heb een vectra gts c 2008).

waar kan in NL info en evt actie laten ondernemen om te adviseren en monteren? en misschien kan iemand nog een keer op een rij zetten wat de verschillen zijn tussen een eibach en schroefset?

Richard. Ik heb de verlwgingsveren hier via het forum kunnen kopen. En heb ze er samen met een collega onder gezet. Was al met al een uurtje werk. Wel veerklemmen of spanners gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk

Terug
Naar boven